Kim jesteśmy

Grupa K2 to obecnie ponad 350 pracowników i współpracowników co czyni nas jedną z największych organizacji tego typu w Polsce. Pod jednym dachem gromadzimy absolwentów szkół technicznych i biznesowych, psychologów, socjologów i tych, którzy ukończyli akademie sztuk pięknych.

Wszystko po to, by zmierzyć się z najtrudniejszymi wyzwaniami jakie stawiają przed nami Klienci. Dzięki takiemu zespołowi oraz budowanemu przez lata doświadczeniu jesteśmy w stanie zrealizować tak różne projekty jak Gigantyczne słońce nad Warszawą, akcję Ambient 2.0 dla Żywiec Zdrój, aplikację mobilną VITAY jednego z wiodących programów lojalnościowych dla PKN Orlen, czy wreszcie dostarczanie  usług w środowisku cloud computingu pod marką Oktawave.

Umiejętne łączenie innowacyjnych technologii z głęboką wiedzą o zachowaniach konsumentów, komunikacji marketingowej i pozycjonowaniu marek pozwala nam skuteczniej konkurować z tradycyjnymi agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

Naszą ambicją jest rozwijanie polskiego kapitału intelektualnego. Wierzymy, że długookresowy sukces firmy zależy od ludzi i wartości przez nich wyznawanych. Chcemy tworzyć otoczenie, w którym nasi ludzie będą chcieli się rozwijać. Dlatego takie słowa jak uczciwość, pracowitość, otwartość, szczerość nie są dla nas pustymi frazesami.

Wierzymy w zrównoważony rozwój firmy, czyli taki, który bierze pod uwagę interesy inwestorów, jak i Klientów oraz pracowników.

Realizujemy projekty i usługi dla największych polskich i światowych marek takich jak: PZU, IKEA, Volkswagen, PKO BP, ORLEN, Heineken, Desperados, Sanofi, AVIVA, Carrefour, Polpharma,  PGE, Grupa ING, Energa, EnelMed, Stock, Pracuj.pl, TUI, Decathlon, KGHM, ABB, LINK4, Nutricia, H&M. Z większością marek współpracę utrzymujemy od wielu lat, sukcesywnie powiększając jej zakres. Realizujemy strategię obsługi przynajmniej jednej wiodącej marki w najważniejszych segmentach rynku, a w największych z nich, skutecznie obsługujemy kluczowych konkurentów.

Wypracowaliśmy  skuteczne mechanizmy pozyskania i utrzymania zespołu najwyższej klasy specjalistów. Prowadzimy autorski program BeInteractive we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim  i w 2015 r. opracowaliśmy wspólnie zajęcia, odbywające się podczas wakacji jako intensywne kursy dodatkowe dla wyselekcjonowanej grupy studentów uczelni. Po zakończeniu programu zaproszonych na staże do K2 zostało pięciu uczestników kursu. Przygotowanie merytoryczne kursu zyskało uznanie Uniwersytetu Warszawskiego, dlatego w semestrze letnim 2015/2016 zajęcia „BeInteractive“ zostały pełnoprawnym kursem prowadzonym w Instytucie Socjologii UW. Nadzór nad nim sprawuje prof. Anna Giza-Poleszczuk, Prorektor UW ds. rozwoju i polityki finansowej. Studenci zapoznają się z zagadnieniami dotyczącymi nowych mediów, strategii i badań, kreacji oraz technologii.  Zajęcia w formie wykładu i ćwiczeń prowadzą pracownicy K2 – specjaliści i praktycy. Kończą się one egzaminem i wpisem do indeksu, co pozwala zaliczyć dodatkowe zajęcia obowiązkowe na UW. K2 jest jedyną agencją reklamową prowadzącą zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim w tej formie.