Zarząd

  • Tomasz Tomczyk

    Tomasz Tomczyk

    Prezes Zarządu

    K2 Internet związany od grudnia 2002 r. Od listopada 2013 r.- Prezes Zarządu. Odgrywa kluczową rolę w zarządzaniu spółką oraz aktywnie wspiera i nadzoruje działalność wszystkich biznesów z Grupy, wyznaczając kierunki ich rozwoju, i współtworząc spójną strategię. Zarządza i sprawuje nadzór nad takimi obszarami jak: relacje inwestorskie, polityka personalna, finanse i administracja. Nadzoruje również działalność Oktawave Sp. z o.o. oraz Newnited Sp. z o.o., a wraz z Łukaszem Lewandowskim działalność Agencji K2.PL Sp. z o.o. SKA oraz K2.PL Sp. z o.o.

    Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W latach 1999-2000 prowadził własną agencję interaktywną. Wcześniej, jak przystało na urodzonego przedsiębiorcę, zdążył zrealizować z sukcesem i sprzedać dochodowe przedsięwzięcie internetowe. W 2000 r. objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego, odpowiedzialnego za stworzenie i rozwój polskiego oddziału niemieckiej agencji interaktywnej Concept! Wycofanie się niemieckiego inwestora z Polski przyspieszyło decyzję o przejściu do K2 wraz z zespołem w 2002 r. Tomasz Tomczyk został tym samym udziałowcem spółki i członkiem 3 osobowego kierownictwa firmy (z Michałem Lach i Januszem Żebrowskim) odpowiadając za dział obsługi klienta. Od listopada 2003 r. był członkiem Zarządu Spółki, a od sierpnia 2006 r. Wiceprezesem Zarządu. Autor koncepcji biorący czynny udział w tworzeniu i rozwijaniu najważniejszych wewnętrznych systemów wspierających funkcjonowanie Spółki. Tomasz Tomczyk urodził się w 1978r. Swój wolny czas spędza aktywnie, z dala od zgiełku miast. Lubi nurkowanie i sporty wodne. Stany Zjednoczone zjechał samochodem wszerz i wzdłuż i nadal znajduje tam nieodkryte tereny.

  • Rafał Ciszewski

    Rafał Ciszewski

    Wiceprezes Zarządu

    Od stycznia 2013 prezes K2 Media i K2 Search, odpowiedzialny za rozbudowę kompetencji mediowych, rozwój oferty zintegrowanej oraz poszukiwanie źródeł wzrostu i kierunków rozwoju firmy. Czuwa nad jej wizerunkiem i relacjami z branżą reklamowo-mediową oraz środowiskiem marketerów i reklamodawców. Zarządza i nadzoruje spółki z sektora mediowego tj. K2 Media Sp. z o.o. i K2 Search Sp. z o.o. oraz działalność spółki Newnited Sp. z o.o. Absolwent Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW. W branży mediowo-reklamowej od 1994 roku. Początkowo związany z międzynarodowym domem sprzedaży mediów IP (Information et Publicité). Doświadczenie zdobywał między innymi w dziale mediów agencji Young and Rubicam, przekształconym później w Mediaedge:CIA, dziś MEC, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery od planera do dyrektora ds. nowego biznesu.

    Od stycznia 2001 związany z firmą Starcom należącą do jednej z największych międzynarodowych sieci domów mediowych Starcom MediaVest Group i obsługującej w Polsce takich klientów jak T-Mobile, Kraft, Samsung, Coca Cola czy USP Zdrowie. Początkowo jako dyrektor ds. rozwoju, potem członek zarządu i wiceprezes, kierował działem pozyskiwania nowych klientów oraz zarządzał wizerunkiem firmy, marketingiem i rozwojem nowych obszarów działania agencji. Współodpowiadał m.in. za wprowadzenie na rynek agencji interaktywnej NEXT. Miał istotny wpływ na wprowadzenie Starcomu do grona najbardziej utytułowanych agencji w Polsce, zarówno pod względem innowacyjności, jak i skuteczności , przyczyniając się do wzrostu portfolio klientów agencji. Na początku 2011 został powołany przez światowy zarząd grupy Starcom MediaVest do Global Product Committee (GPC), wewnętrznego zespołu 24 wysokiej rangi menadżerów SMV z całego świata, którego celem był rozwój produktu i promowanie najwyższych standardów pracy wszystkich firm koncernu.

    Od maja 2014 członek rady nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, w latach 2010-2014 członek Zarządu SKM SAR.

    Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 roku jest najważniejszą organizacją branży reklamowej i komunikacji marketingowej w Polsce – zrzesza prawie 100 firm, do gronach których należą najważniejsze międzynarodowe i polskie agencje full service i domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i event marketingowe.

    Rafał Ciszewski jest orędownikiem promowania dobrych praktyk biznesowych oraz wsparcia inicjatyw środowiskowych na rzecz społeczeństwa i kraju. Od kilku lat zaangażowany w Komitet Organizacyjny Konkursu i Konferencji Media Trendy. Juror konkursów Effie, Media Trendy oraz One Awards.

    Rafał Ciszewski urodził się w 1967 roku. Jest ojcem trzech synów, kocha rodzinę i wierzy w siłę empatii, również w biznesie. Jego pasją jest muzyka. Interesuje go jej społeczny i psychologoczny wpływ na życie. Posiada rozległą wiedzę na temat subkultur oraz trendów muzycznych. Od młodości związany z niezależną warszawską sceną muzyczną, jest orędownikiem inicjatyw DIY, czemu daje upust grając muzykę z przyjaciółmi.

  • Łukasz Lewandowski

    Łukasz Lewandowski

    Wiceprezes Zarządu

    Z K2 Internet S.A. związany od czerwca 2003 r. Od grudnia 2012 r. - Wiceprezes Zarządu. Nadzoruje agencję interaktywną oraz wspiera rozwój biznesu i innowacji w całej grupie K2. Odpowiada za wszystkie działy produkcyjne agencji – kreację, strategię, IT, mobile, social, user experience i motion. Zarządza obszarem public relations oraz sprawuje nadzór nad działalnością spółek: Fabrity Sp. z o.o., Agencja K2.PL Sp. z o.o., K2.PL Sp. z o.o.

    Absolwent wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 2001-2003 odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek wyszukiwarki NetSprint, która miała zagrozić hegemonii Google na świecie. Google ma się dziś dobrze, ale i NetSprint znalazł swoje miejsce na europejskim rynku.

    W K2 przeszedł przez wszystkie działy i szczeble kariery. Jako Account Manager prowadził strategiczne projekty dla Nokia Poland. Kierował m.in. projektami: Modna Nokia (seria witryn wielokrotnie nagradzanych za kreację w kraju i za granicą) oraz moBlog.pl (unikalna platforma mobilnych blogów). Następnie pełnił funkcję Dyrektora Kreatywnego, kiedy to poprowadził jeden z najczęściej nagradzanych projektów w krótkiej historii polskiego emarketingu - Drugą Stronę K2. W kolejnym etapie zajmował stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju, zajmując się wyszukiwaniem nowych źródeł przychodu w grupie. W K2 pojawiły się wtedy nowe usługi – produkcji filmowej, performance marketingu i search, które do dziś mają istotny udział w przychodach.

    Juror konkursów - Media Trendy, IAB Mixx, Złote Orły, Webstarfestival, Efekton oraz Effie. Urodził się w 1979 roku. Uwielbia swoich dwóch synów oraz wszystko co pływa jak wieje, czyli wyczynowe katamarany, windsurfing i drewniane jachty. Przeżeglował przez Ocean Atlantycki, Karaiby i wokół Kuby.