Aktualności

25.07.2012

101 tys. fanów w 100 dni – K2 autorem fanpage „Owoce śmiechu“ dla Cappy.

K2 w ramach stałej współpracy z Coca-Cola Poland Services przygotowała dla marki Cappy graficzny fanpage „Owoce śmiechu“ (www.facebook.com/owocesmiechu), który prezentuje nowe podejście do przedstawiania treści. Autorzy zrezygnowali ze standardowych postów, ich miejsce zajęły komiksowe wpisy.

Ideę fanpage obrazuje hasło: ”Z Cappy Twój poranek wygląda o wiele lepiej.”  Aby Użytkownicy skorzystali z dobrej porcji humoru od Cappy i zaczeli dzień z uśmiechem, zawartość jest widoczna codziennie od rana. Dobudowanie wizualnej fabuły wykorzystano oś czasu - motywem przewodnim jest magiczne, owocowe Drzewo Śmiechu, które przyrasta każdego dnia. Same grafiki mają wesoły i satyryczny charakter. Nikt nie znajdzie w tym miejscu powielanego kontentu ogólnodostępnego w sieci. Fanpage stanowi strategię obrazkową brandu opartą na unikalnych treściach, o dużym potencjale współdzielenia (sharowania). Stworzono świat „ożywionych” owoców, które stały się bohaterami żartów i parodii ilustrowanych przez uznanych polskich rysowników komiksów.

Cappy jest marką, która chce budzić w ludziach uśmiech każdego dnia. Dzięki mediom społecznościowym mamy możliwość kontaktowania się z ludźmi codziennie, w sposób jaki to im pasuje i na jaki mają realny wpływ - to co publikujemy, akcje które robimy to wszystko zależy od tego co podoba się naszym konsumentom. Jednym z przykładów jest fakt że większość ludzi z naszej grupy docelowej w mediach społecznościowych „wyraża się linkiem” – dzielą się gotowymi obrazami lub sentencjami, które najlepiej wyrażają ich emocje, daliśmy więc ludziom możliwość wyrażenia swojej osobowości poprzez dzielenie się gotowymi obrazami od Cappy. Zainspirowani tym co dzieje się na naszym profilu mamy wiele pomysłów na budowanie dalszej wspólnej komunikacji pomiędzy fanami i marką. – komentuje Krzysztof Pawluk, Juice Senior Brand Manager.

Wysokiej jakości autorskie treści, które zawiera fanpage bardzo szybko docenili Użytkownicy. Do połowy lipca od momentu startu (w ciągu 3 miesięcy trwania aktywności) „Owoce Śmiechu“ przekroczyły liczbę 101 000 fanów.

Autorem koncepcji i realizacji jest agencja K2, która pracuje dla marek z portfolio Coca-Cola Poland Services od 2003 roku. Za działania wspierające na Facebooku oparte o social ads odpowiada dom mediowy Starcom.