Aktualności

28.04.2010

Cannes Lions Young Creatives dla K2.

Praca przygotowana przez team przedstawicieli K2 – Natalię Borkowską (Senior Graphics Designer) i Łukasza Szczybelskiego (Senior Creative & Copywriter), zwyciężyła w polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives w kategorii Cyber. Zwycięski team reprezentować będzie Polskę w konkursie Young Creatives podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions, już w czerwcu br.

Pracę kreatywną przygotowano w odpowiedzi na następujący brief: banner promujący akcję Chów przemysłowy śmierdzi prowadzoną przez Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva. Pomysł opiera się na przedstawieniu kontrastu pomiędzy chowem ekologicznym a wielkoprzemysłowym podsumowanego hasłem: „Cierpienie jest niesmaczne!”

W ramach Polskiego Festiwalu Reklamy KTR, już od 8 lat Klub Twórców Reklamy organizuje polską edycję Cannes Lions Young Creatives. Jest to konkurs dla młodych kreatywnych, którzy zwyciężając krajowe eliminacje w kategoriach Print, Cyber, Film, przyjeżdżają do Cannes konkurować z innymi młodymi teamami w tych kategoriach konkursowych.  W tegorocznej edycji konkursu udział wzięła rekordowa, niemalże dwukrotna w porównaniu do ubiegłego roku liczba uczestników -  aż 140 osób. Prace konkursowe oceniło jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Wyniki Young Creatives  zostały ogłoszone 27 kwietnia 2010 podczas Gali Konkursu KTR, która odbyła się w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.