Aktualności

25.05.2010

Maj miesiącem zmian w zespole ACR.

W maju zespołu Interaktywnego Domu Mediowego ACR powiększył się o kolejne osoby: Aneta Iwanowicz jest nowym Junior Interactive Media Plannerem, Marta Mazurkiewicz została Interactive Media Planner Assistant w zespole obsługującym Nutricia Polska, zaś Marcin Ramus – objął stanowisko Junior Interactive Media Planner w teamie PZU.

Aneta Iwanowicz studiowała Zarządzanie i Marketing na Politechnice Warszawskiej i Mediolańskiej. Związana zawodowo z branżą reklamową (Mobile Marketing) oraz sektorem badań rynku (Instytuty Badań Rynku i Opinii). Dotychczas współpracowała m.in. z:  Avantis  S.A.,  Jet Multimedia, TNS OBOP,  oraz Pentor Research International.

Marta Mazurkiewicz jest absolwentką wydziału dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła również podyplomowo Studium Public Relations. Poprzednio pracowała dla TVP INFO jako specjalista ds. programowych i dla firmy Rochstar przy produkcji programu Szymon Majewski Show. Odbyła również staż w New York Daily News.
Marcin Ramus to absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Poprzednio pracował na podobnym stanowisku w MediaCom Interaction i w CR Media Consulting w Departamencie Internetu.

Interaktywny Dom Mediowy ACR S.A. istnieje od maja 2005 roku, należy do grupy K2 Internet. Zatrudnia obecnie ponad 30 specjalistów. Jest jedynym domem mediowym w Polsce z tak szeroką i niezależną ofertą usług marketingu internetowego: planning&buying w tym niestandardowe wykorzystanie e-mediów i tworzenie strategii marek w internecie, affiliate marketing, e-mail marketing, sem (paid search, seo), conversion management. Do grona głównych klientów bezpośrednich ACR należą min.: PZU, Provident, Ikea, Hochland, International Masters Publishers, Nutricia.