Aktualności

18.06.2010

K2 i Powerade dla pasjonatów biegania.

Platforma www.poweradebieganie.pl promuje modę na bieganie i aktywny tryb życia. Stanowi bazę informacyjną oraz miejsce wymiany opinii i doświadczeń na temat biegania. Główną funkcjonalnością serwisu jest wytyczanie tras biegania za pomocą GoogleMaps i jej publikacji w serwisie.

Wykorzystanie Facebook Connect pozwolą na social sharing - publikowanie na Facebooku informacji o dodaniu trasy, komentarzy, zdarzeń, informacji o pokonanym dystansie, umożliwia także zapraszanie znajomych z Facebook do wspólnego biegania oraz dostęp do profili i aktywności innych pasjonatów biegania.

Zależało nam na tym, aby dostarczyć biegaczom specjalistycznej wiedzy na temat technik biegania, właściwego przygotowania do długich i krótkich dystansów, sposobów prawidłowego nawadniania organizmu przed, po, oraz w trakcie wysiłku fizycznego. Dlatego zdecydowaliśmy się zaangażować w projekt naszych ambasadorów marki, cenionych biegaczy i maratończyków – Agnieszkę Gortel, Marcina Lewandowskiego oraz Jerzego Skarżyńskiego, którzy będą dzielić się w serwisie własnymi doświadczeniami i udzielać taktycznych porad – komentuje Maciej Puciata, kierownik marki Powerade, w Coca-Cola Poland Services.

Spersonalizowane intro oraz aplikacja zostały w całości przygotowane przez K2 Internet SA.
W ramach promocji projektu zrealizowano kampanię na Facebooku.

Współpraca pomiędzy K2 Internet S.A. a Coca-Cola Poland Services trwa od 2003 roku. W tym czasie w ramach współpracy zrealizowano kilkanaście serwisów wizerunkowych (m.in. Alubutla, Happiness Factory 2, Magia Świąt), wiele serwisów promocji konsumenckich (np. World Cup 2006, Xmas 2006, CLMF 2007, Euro 2008, Go Zero 2009) oraz platformę Coke.pl - wielopłaszczyznowy projekt skierowany do młodszych konsumentów. W styczniu 2009 r. K2 uruchomiło serwis Zapunktowani.pl – połączenie całorocznego programu lojalnościowego i loterii promocyjnej.