Aktualności

23.06.2010

K2 i Coca-Cola gotują z klasą na portalu Nasza-Klasa.

W ramach kampanii marki Coca-Cola - „Coca-Cola Spotkajmy się przy stole”, na portalu Nasza-Klasa rozpoczęła się akcja promocyjna „Gotuj z Klasą”. Pod adresem www.nk.pl/coca-cola uruchomiony został specjalny serwis, który gromadzi użytkowników zainteresowanych zbilansowaną dietą i smacznymi posiłkami każdego dnia.

Specjalnie na potrzeby tego projektu Agencja K2 przygotowała 6 klipów video obrazujących wybrane przepisy. W każdym nagraniu przemycono zabawną historyjkę, która ma na celu zatrzymanie uwagi widza na dłużej i zachęcenia do poznania innych filmów z serii.

Przepisy  zostały nakręcone w konwencji realistycznej, jednak dla ożywienia i odróżnienia od klasycznych produkcji kulinarnych zastosowaliśmy w paru miejscach nietypowe efekty wizualne, np. w postaci slow motion; oryginalną muzykę kojarzącą się z głównym składnikiem danego posiłku i zabawne gadżety, które zbudowały rodzinny nastrój, np. figurka dinozaura – diplodoka – opowiada Wojtek Łebski, copywriter i kreatywny w K2.

Grillowana pierś z kurczaka
Makaron z zielonym pesto
Grillowany schab

W serwisie „Gotuj z Klasą” Coca-Cola udostępnia przygotowane we współpracy z poradnią dietetyczną Dietosfera przepisy na główne danie dnia dla całej rodziny. Użytkownicy mają możliwość dodawania swoich przepisów i głosowania na inne dania. Coca-Cola nagrodzi każdego miesiąca autorów najciekawszych przepisów – do wygrania miesięczne zapasy Coca-Coli dla całej rodziny. Użytkownicy, którzy wezmą udział w konkursie otrzymują również nagrody gwarantowane w postaci wirtualnych gadżetów Nasza-Klasa.

Współpraca pomiędzy K2 Internet S.A. a Coca-Cola Poland Services trwa od 2003 roku. W tym czasie w ramach współpracy zrealizowano kilkanaście serwisów wizerunkowych (m.in. Alubutla, Happiness Factory 2, Magia Świąt), wiele serwisów promocji konsumenckich (np. World Cup 2006, Xmas 2006, CLMF 2007, Euro 2008, Go Zero 2009) oraz platformę Coke.pl - wielopłaszczyznowy projekt skierowany do młodszych konsumentów. W styczniu 2009 r. K2 uruchomiło serwis Zapunktowani.pl – połączenie całorocznego programu lojalnościowego i loterii promocyjnej.