Aktualności

19.07.2010

Zmysłowa kuchnia od K2 dla Whirlpool.

Serwis www.zmyslowakuchnia.pl dedykowany jest prestiżowej linii wzorniczej urządzeń do zabudowy Whirlpool CUBE. Nazwa i koncepcja kreatywna serwisu nawiązują do inteligentnej technologii Whirlpool "Szósty Zmysł" zastosowanej w sprzętach CUBE oraz do eleganckiego minimalistycznego designu urządzeń. Za koncepcję i realizacje serwisu odpowiada agencja K2 Internet S.A.

W nawiązaniu do szeregu innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w urządzeniach CUBE, wiele elementów serwisu zostało przygotowanych w systemie 3D, co dodatkowo podkreśla nowoczesność produktów.
Serwis "Zmysłowa kuchnia" jest bardzo interaktywny. Przenosi użytkownika w świat eleganckiej kuchni, umożliwia dokładne zapoznanie się z każdym urządzeniem, które można obracać, otwierać, a nawet usłyszeć jak pracuje.
Dzięki ciekawym rozwiązaniom udało się przybliżyć odbiorcom funkcjonalność sprzętów.
Aby oddać klimat wyjątkowego designu linii CUBE serwis jest minimalistyczny, utrzymany w ciemnych eleganckich tonacjach, co dodatkowo podkreśla walory produktów PREMIUM, jakim jest poświęcony.

Ważnym elementem serwisu jest konkurs dla projektantów kuchni, w którym można wygrać MacBooka Pro z oprogramowaniem dla projektantów. Konkurs potrwa do 30 września. Na bazie nadsyłanych prac powstanie "galeria inspiracj", w której konsumenci będą mogli znaleźć podpowiedzi i inspiracje do zaimplementowania w projektach własnych wnętrz oraz wygrać sprzęty CUBE.

Serwis internetowy Zmysłowa Kuchnia to pierwszy tego typu serwis poświecony jednej konkretnej linii urządzeń do zabudowy Whirlpool. Segment urządzeń do zabudowy jest jednym z najintensywniej rozwijających się segmentów rynku dużego AGD. Jesteśmy przekonani, że zaprezentowana nowa linia CUBE znajdzie  wielu odbiorców wśród osób, które cenią sobie elegancję i innowacyjność.
Serwis CUBE realizuje nie tylko wymogi kampanii produktowej, ale też strategiczne cele wizerunkowe marki, czyli wzmocnienie postrzegania Whirlpool nie tylko jako lidera zaawansowanych rozwiązań technologicznych, ale także jako trendsettera wyznaczającego nowe standardy wzornictwa w segmencie dużego AGD.
– mówi Joanna Kubiak, Brand & Communication Manager Whirlpool Polska.