Aktualności

08.08.2010

Zmiany i awanse w ACR.

Zmiany w interaktywnym domu mediowym ACR (Grupa K2). Z końcem lipca, do liczącego ponad 30 osób zespołu, wróciła Wiola Łada – Szewczenko. Jako Client Service & Media Planner Director przejmie obowiązki Marii Kierzkowskiej, która rozstała się z firmą na początku roku.

Wiola Łada–Szewczenko pracuje w ACR od 2006 roku. Powodem jej kilkumiesięcznej nieobecności był urlop macierzyński. Wcześniej swoje doświadczenie zdobywała m.in. w SARE jako Client Service Coordinator oraz w Grupie Pracuj.pl, gdzie planowała i realizowała kampanie wizerunkowe z zakresu employer brandingu.

W najbliższym czasie chce się skoncentrować na rozwoju i rozbudowie działu CS&MP. Zajmie się także wzmacnianiem relacji z obecnymi klientami (m.in. IKEA, Nutricia Polska, PZU) oraz pozyskiwaniem nowych. Z powrotem Wioli Łada–Szewczenko wiąże się także przygotowywanie nowej oferty sprzedażowej ACR oraz wdrażanie strategii specjalizacji w ramach struktury.

Ponadto z początkiem sierpnia w ACR awansowano trzech interactive media plannerów. Promowani na senior interactive media plannerów to doświadczeni w planningu oraz pełnej obsłudze klienta Monika Mróz, Marcin Wysocki oraz Łukasz Kalinowski.

Jest to równoległy awans w teamie, który wynika z jednej strony z wysokich kompetencji tych osób, z drugiej - ze zmian w ramach struktury działu. – komentuje Wiola Łada–Szewczenko, dyrektor działu obsługi i planningu i dodaje - Nie jesteśmy już tylko  internetowym domem mediowym, robimy dla naszych klientów więcej.  Zamierzamy w najbliższym czasie rozbudowywać zespół i tworzyć nowe teamy specjalizujące się w naszych kompetencjach.