Aktualności

27.08.2010

ACR uzyskał certyfikat Google Analytics Certified Partner.

Interaktywny dom mediowy ACR (Grupa K2) został przyjęty do grona posiadaczy certyfikatu Google™ Analytics Certified Partner – akredytowanych dostawców usług związanych z Google Analytics. W Polsce, wśród tysięcy agencji zajmujących się optymalizacją stron www i SEM, istnieje tylko kilka firm posiadających podobny certyfikat.

Google Analytics Certified Partner (GACP) to uznany na całym świecie program szkoleń certyfikacji.

Założeniem programu jest pomoc w efektywnym wykorzystywaniu stron internetowych. Klienci pracujący z autoryzowanymi przez GACP doradcami, mogą liczyć na profesjonalne usługi implementacji produktu, konsultacje, szkolenia oraz stałą pomoc techniczną.

Optymalizacja strony internetowej, dzięki profesjonalnemu użyciu Google Analytics pozwala osiągnąć najwyższe ROI. Właśnie dlatego Google stworzyło sieć wyselekcjonowanych, autoryzowanych doradców Google Analytics, posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie analiz internetowych i optymalizacji stron www. – mówi Marcin Siekierski, SEM directorACR.

Narzędzie Google Analytics, którego autoryzowanym doradcą w Polsce zostało ACR,  informuje dokładnie nie tylko, ilu użytkowników odwiedza daną witrynę i jak trafiają do witryny, ale i jak z niej korzystają. Tym samym ułatwia identyfikację ”wąskich gardeł” strony i podpowiada, w jaki sposób ją polepszyć, zdejmując samodzielną analizę z barków np. marketing managera. Google Analytics posiada wszystkie funkcje, których można oczekiwać od zaawansowanej analizy ruchu internetowego. Pozwala na automatyczne logowanie do statystyk zwrotu z inwestycji w programie AdWords, można je także wykorzystać do monitorowania wyników innych kampanii internetowych. Narzędzie jest bezpłatne.

Interaktywny dom mediowy ACR (grupa K2) jest to działający na rynku polskim od 2005 roku niezależny dom mediowy, wyspecjalizowany w mediach interaktywnych. ACR oferuje usługi wykraczające poza standardowe planowanie i zakup mediów w Internecie. W spektrum działań oferowanych przez ACR , poza full serwisową obsługą mediową, znajdują się m.in. strategie marketingowe, doradztwo i konsultacje e-marketingowe, obsługa w wyszukiwarkach, e-mail marketing, badania Internetu i badania w Internecie oraz programy lojalnościowe.

Dołączenie ACR do programu Google Analytics Certified Partner było poprzedzone intensywnymi szkoleniami i egzaminem. Nie bez znaczenia była wiedza zdobyta także w praktyce.  Samo zdobycie certyfikatu dobitnie świadczy także o tym, że kompetencje ACR wychodzą daleko poza kompleksowe planowanie i zakup mediów interaktywnych. – potwierdza  Marcin Siekierski, SEM director ACR.

Autoryzowani konsultanci (tacy jak ACR) są dokładnie sprawdzani przez Google oraz spełniają rygorystyczne standardy jakości. ACR posiada także certyfikat AdWords Qualified Company. Zdobycie dyplomu Google Analytics Certified Partner to potwierdzenie dla firm o wysokiej jakości świadczonych usług.