Aktualności

22.09.2010

K2 i ACR specjalnie dla kanału PZU na YouTube.

Ruszył kolejny etap kampanii marketingowej PZU pod hasłem: „W ubezpieczeniach trzeba uważać na atrapy!". Tym razem działania komunikacyjne zostały skupione na niestandardowym wykorzystaniu serwisu YouTube: http://www.youtube.com/atrapy. Koncept przygotowała agencja K2 Internet, promocję w mediach interaktywnych zaplanował interaktywny dom mediowy ACR.

W ramach kampanii, K2 przygotowała kreację do specjalnego kanału „Atrapy” na YouTube. Zaangażowano odbiorców w prostą grę i poprzez zaskoczenie pokazano im, że warto nauczyć się szybko odróżniać i znajdywać atrapy, gdyż pomyłka może nas wiele kosztować i spowodować zniszczenia katastrofalne w skutkach.

Użytkownik znajdzie na kanale 4 filmy przedstawiające tętniące życiem miasto, kręcone z wykorzystaniem obiektywów Tilt-shift i kilku atrap. Zadaniem usera jest znaleźć atrapy w tłumie i ruchu ulicznym – czyli kliknąć w konkretny tag na video, na którym znajduje się atrapa. Nieznalezienie atrapy powoduje rozsypanie się strony YouTube, która też okazuje się być atrapą. Po udanym odnalezieniu atrapy użytkownik ogląda krótki przerywnik wyjaśniający dlaczego warto uważać na atrapy i przechodzi do następnego filmu - poziomu z wyższą skalą trudności. Użytkownik może sharować swój wynik – czas w jakim znalazł atrapę - na portalu społecznościom Facebook i podglądać jakie wyniki osiągnęli jego znajomi.

Niestandardowy pomysł kreatywny oparty o zabawę i experience, szczególnie dobrze sprawdzi się wśród grupy aktywnych Internautów, obecnej w YT i FB - komentuje Dariusz Maciołek, kierownik zespołu interaktywnego Grupy PZU.

Interaktywny dom mediowy ACR zaplanował wszystkie działania mediowe kampanii m.in. promocję kanału na YouTube oraz w GDN (Google Display Network). Użyto takich formatów jak autoplayer, in video, promoted video oraz search.