Aktualności

29.09.2010

ACR dla marki Saab.

Interaktywny Dom Mediowy ACR wspólnie z partnerem, firmą marketingu internetowego Opcja.pl, rozpoczął działania reklamowe w Internecie w ramach ogólnopolskiej kampanii nowego modelu Saaba 9-5.

Celem działań reklamowych jest wzbudzenie zainteresowania najnowszym modelem Saab 9-5 Sedan i uzyskanie jak największej liczby wizyt klientów w lokalnych Centrach Saaba.

ACR zaplanowało ekspozycję różnorodnych form promocyjnych w sieciach reklamowych i na witrynach o charakterystyce finansowo-gospodarczej. Opcja.pl odpowiada za nadzór i koordynowanie kampanii w Internecie. Na stronie sprzedażowej http://www.95sedan.saab.pl/ internauci mogą umówić się na jazdę testową nowym autem klasy „Premium” i zapoznać się ze specyfiką produktu.

Cała kampania jest skupiona na dotarciu do strategicznej grupy docelowej: wykształconej, zamożnej klasy średniej, głównie do mężczyzn w wieku 40-65 lat. Akcja potrwa co najmniej do 31 października 2010 r.