Aktualności

14.10.2010

Bridge w Grupie K2.

Z początkiem października, K2 i Brainshop U-boot uruchomiły nową komórkę o nazwie Bridge. To zespół pierwszego kontaktu, skupiający najbardziej doświadczonych specjalistów z obu firm, którego celem jest prawidłowe i najpełniejsze zdiagnozowanie problemu Klienta w obszarze pełnej komunikacji marketingowej. Opracowuje on plan skutecznej reakcji na sytuację marki, dostosowany do najnowszych realiów marketingowych oraz nadzoruje pracę zespołów przygotowujących zintegrowaną komunikację w obszarach off- i on-line.

Komórkę Bridge tworzą: Katarzyna Wiśniewska, New Business Director K2, Arkadiusz Szulczyński, Innovation Director K2 oraz Maciej Obuchowicz, Strategic Director Brainshop U-boot.

Nowa komórka, działająca na styku obu firm, jest naszą reakcją na coś co obserwujemy niezależnie od paru lat, a co ostatecznie obnażyła nasza współpraca w ramach grupy w ostatnim roku. Nowoczesny marketing potrzebuje prawdziwie zintegrowanych rozwiązań, w centrum których znajdą się nie kanały komunikacji tylko konsument i jego świat. Bridge skupia się na pracy z konsumentem. Dzięki unikalnym narzędziom i połączeniu kompetencji na każdym etapie pracy możemy zaproponować lepiej dopasowaną do jego potrzeb strategię marki i skuteczniejszą kreację. - wyjaśnia Arek Szulczyński, Innovation Director w agencji K2.

Aby postawić na efektywność nie musieliśmy łączyć firm. Bridge najpełniej wykorzystuje doświadczenie obu firm. Chcieliśmy za wszelką cenę uniknąć tworzenia sztywnej struktury. Na potrzeby wymagających zadań tworzymy interdyscyplinarne zespoły, a nad realizacją projektu czuwać będzie komórka Bridge. Naszym zadaniem jest odpowiedzieć na każde pytanie klienta już na pierwszym spotkaniu, bez różnicy, czy będzie zainteresowany technologiami, badaniami, trendami w mediach społecznościowych, czy kampanią outdoorową lub telewizyjną. Następnie pomóc mu wybrać najlepsze rozwiązanie, adekwatne do jego sytuacji. - tłumaczy Maciej Obuchowicz, Strategic Director Brainshop U-boot.

K2 i U-boot pracują, wcześniej niezależnie, obecnie w ramach jednej grupy nad projektami Volvo oraz PZU. Bridge jest owocem 13 lat doświadczeń obu firm i ma na celu jednoczesne tworzenie spójnej komunikacji z nieograniczonym wykorzystaniem technologii oraz mediów tradycyjnych przez jeden wspólny zespół.