Aktualności

10.11.2010

K2 dla Pekao24 w komórce.

K2 przygotowała kampanię dla wersji mobilnej systemu transakcyjnego Pekao24 – „Pekao24 w komórce”. Celem kampanii jest przekazanie informacji o zaletach bankowości mobilnej przede wszystkim osobom młodym i w średnim wieku, otwartym na nowości oraz popularyzacja nowego kanału dostępu. Postawiono więc na lekki humor, prostotę i nowoczesną grafikę.

Przygotowano rysowane ciekawą kreską animacje przedstawiające kluczowe benefity produktu w zupełnie inny sposób niż dotychczas robiła to konkurencja. Pointą każdej z przedstawionych historii jest możliwość skorzystania z usługi w dowolnym momencie, na jedno „wyciągnięcie telefonu”. Całość do obejrzenia pod adresem:
http://www.nowepekao24.pl/bankowosc_mobilna.html.

„Liczymy, że ciekawa koncepcja kampanii podkreśli nowoczesność, prostotę i uniwersalność nowego serwisu, zachęcając do korzystania z niego wszystkich posiadających telefon z dostępem do internetu. W serwisie mobilnym Pekao24 klient niezależnie od miejsca i okoliczności może zarządzać swoimi finansami, jak również ma dostęp do większości usług maklerskich” - mówi Rafał Witczak, Dyrektor w Departamencie Bankowości Elektroniczne.

Współpraca pomiędzy K2 a Pekao SA trwa od połowy 2009 roku. W tym czasie K2 zaprojektowała i brała udział w pracach wdrożeniowych nowego systemu transakcyjnego Pekao24, przygotowanego w metodyce projektowania zorientowanego na użytkownika (user-centered design). Ponadto K2 przygotowała wersję mobilną serwisu transakcyjnego Pekao24, dostosowaną specjalnie do korzystania z niej na urządzeniach mobilnych, takich jak telefony komórkowe lub PDA.