Aktualności

22.11.2010

Rekrutujemy Liderów Opinii.

K2 w ramach poszerzenia kompetencji z zakresu WOMM inwestuje w Marketing Rekomendacji i uruchomia platformę Ambasada Trendów, służącą do rekrutacji Liderów Opinii. Platforma dostępna jest pod adresem: http://www.ambasadatrendow.pl.

Ambasada Trendów jest drugą, po utworzonej przez firmę Streetcom, stałą bazę Liderów Opinii dostępną na rynku polskim. W ciągu kilku dni od startu platformy zarejestrowało się w niej kilkaset faktycznych Liderów Opinii, spełniających wymagane kryteria tj. m.in.: perswazyjność, szeroka sieć kontaktów, zainteresowanie nowościami rynkowymi. W planach K2 jest utworzenie w ciągu najbliższych miesięcy bazy kilkudziesięciu tysięcy najbardziej opiniotwórczych osób w Polsce.

Marketing Rekomendacji to rodzaj działań reklamowych polegający na wpływaniu i stymulowaniu konsumentów do tworzenia i dystrybuowania w swoim otoczeniu treści na temat marek, produktów i usług, które w trwały i efektywny sposób uwiarygodniają komunikację marek oraz budują zainteresowanie produktem. Kampanie Marketingu Rekomendacji prowadzone przez K2 opierają się o dostarczenie wybranym Liderom Opinii, dopasowanym demograficznie i psychograficznie do TG, produktów Klienta wraz z wartościową informacją na ich temat oraz stymulowaniem uczestników kampanii do propagowania informacji.. Dzięki autorskim narzędziom Ambasada Trendów umożliwia Klientom bieżący wgląd w realizowaną kampanii np. platforma jest wyposażona w panel Lidera, służący do raportowania efektywności kampanii.

Ambasada Trendów jest bazą Liderów Opinii, osób odznaczających się naturalną chęcią poszukiwania i dzielenia się informacjami na temat produktów i usług. Każdy z Liderów Opinii, zarejestrowany w Ambasadzie Trendów, jest osobą posiadającą szeroką sieć towarzyską i ponadprzeciętne zdolności w przekonywaniu otoczenia do swoich racji i argumentów. Za udział w kampaniach WOMM Ambasadorzy nie otrzymują żadnego wynagrodzenia. Ich zaangażowanie opiera się wyłącznie na możliwości otrzymania nowego lub ulepszonego produktu przed innymi, realizacji własnych zainteresowań i chęci posiadania dodatkowej waluty towarzyskiej w otoczeniu. – komentuje Adam Szudra, K2 Womm&Social Business Development Manager.