Aktualności

28.01.2011

K2 promuje MTVNHD.

K2 stworzyła globalną kampanię wizerunkową dla międzynarodowego kanału muzycznego MTVNHD, opartą o minisite video z wykorzystaniem mechanizmu 3D tracking.

MTVNHD to stacja, dzięki której widzowie mogą zobaczyć najlepsze koncerty gwiazd oraz obejrzeć swoje ulubione teledyski w wysokiej rozdzielczości. Kampania pod hasłem: „MTVNHD Experience the Music”, podkreśla zupełnie nową jakość doznań, wprowadzając odbiorcę do świata muzyki MTV w nietypowy i atrakcyjny wizualnie sposób. Poprzez site: http://experience.mtvnhd.com/ każdy użytkownik może odczuć to „na własnej skórze”, dodając swoje zdjęcie za pomocą Facebook Connect, kamery internetowej lub wgrywając je bezpośrednio z dysku i stać się głównym bohaterem jednego z pięciu filmów. Filmy oddają klimat pięciu gatunków muzycznych: hip-hop, indie rock, pop, club, metal.

Dla uzyskania efektu bliskiego doświadczenia muzyki MTVNHD połączyliśmy techniki wideo i trackingu przestrzennego z możliwościami 3D technologii Flash. Dzięki temu mogliśmy zamiast twarzy głównego bohatera osadzić w klipach wideo model 3D, na którym mapujemy tekstury ze zdjęć użytkowników. Technologia znana i wcześniej używana, jednak nigdy na taką skalę i tak dopracowana w szczegółach. W przeciwieństwie do innych serwisów użytkownik może oglądać siebie, lub dowolną inną postać ze zdjęcia, przez całe pięć jednominutowych filmów. Postawiliśmy sobie za cel tak dopracować w szczegółach nakładanie twarzy, cienie, mimiki itp. aby efekt był jak najbardziej realistyczny. Nie ma montażu, szybkich ruchów kamerą czy innych tricków ukrywających błędy i niedopasowania. Sądzimy, że cel osiągnęliśmy, choć zostawiamy to ocenie internautom. – komentuje Marek Cichy, Team Leader K2 Motion.

K2 i  MTV Networks Polska współpracują od września 2010 r. Wcześniej agencja zrealizowała dla stacji MTV Polska kampanię video (rich-media) pod hasłem „Złanocka”, promującą niedzielne wieczorne pasmo seriali w MTV.