Aktualności

09.03.2011

K2 promuje „Polowanie na singla”.

K2 po raz kolejny zrealizowała dla MTV Networks Polska kampanię rich-media. Tym razem promujemy pierwszą polską edycję reality show „Polowanie na singla”. W kampanii ponownie pojawia się wyrazista postać Sławka, który swoim niestandardowym zachowaniem i wyglądem wabi i prowokuje: http://www.vimeo.com/20518752.

Polowanie na Singla”, to propozycja dla miłośników randek i dobrej zabawy. W programie czwórka uczestników (jedna osoba samotna, trzy w związkach) zostaje zamknięta z „uwodzicielem”, również singlem. Ma on za zadanie odnaleźć osobę, która – tak jak on - nie jest obecnie w żadnym związku. Jest to o tyle trudniejsze, że pozostała trójka tylko udaje, że nie ma partnera. Jeśli wybór uwodziciela okaże się właściwy, on i prawdziwy singiel otrzymają nagrodę pieniężną. Jeśli się jednak pomyli i wytypuje osobę, która jest w stałym związku, pieniądze w całości trafią do owej pary (fałszywy singiel i jego partner).

W kampanii potraktowano polowanie na singla dosłownie: damsko-męski zaloty pokazano poprzez przerysowane sytuacje i opatrzono „przyrodniczym” komentarzem. Filmy dostępne są pod adresem: http://www.vimeo.com/20518752.

Naszym celem było dotarcie do wymagającej grupy odbiorców w przedziale wiekowym 13-29. Dlatego zależało nam, aby zainteresować ich kampanią już w pierwszych sekundach kontaktu. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na użycie formatów rich-media, które w zabawny i seksowny sposób ogrywają treść programu - mówi Magdalena Adamska, Director Music Content, MTV Networks Polska.

K2 i  MTV Networks Polska współpracują od września 2010 r. W ramach współpracy zrealizowano kampanię rich-media pod hasłem „Złanocka”, promującą niedzielne wieczorne pasmo seriali w MTV Polska, po raz pierwszy wykorzystując postać Sławka. Ponadto przygotowano globalną kampanię wizerunkową dla międzynarodowego kanału muzycznego MTVNHD, opartą o minisite video: http://experience.mtvnhd.com/, nagrodzoną m.in. FWA.