Aktualności

18.04.2011

ACR crossmediowo dla BoboVita.

Trwa 2 etap kampanii marki BoboVita (NUTRICIA) „Zawsze z Tobą, mamo”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako odpowiedzialnej, troszczącej się o młode matki. Za działania w internecie oraz radiu, promujące akcję marketera, odpowiada ACR.

W ramach projektu, powstał serwis wiedzowy www.ZawszeZTobaMamo.pl, na którym mamy znajdą wiele artykułów eksperckich i porad wideo, dotyczących emocji i zmian, jakie zachodzą w ich życiu wraz z pojawieniem się dziecka. Specjaliści radzą mamom, w jaki sposób mogą radzić sobie z opiniami otoczenia oraz jak najefektywniej zajmować się swoimi pociechami. Z badań, jakie przeprowadziła NUTRICIA Polska, właściciel marki BoboVita wynika bowiem, że mamy często spotykają się z sytuacją, kiedy są oceniane przez innych oraz porównywane ze stereotypowym obrazem matki.

- Jedną z atrakcji kampanii jest konkurs, w którym mamy mogą wygrać udział w specjalnych warsztatach, podczas których dowiedzą się, jak najskuteczniej radzić sobie z ocenami płynącymi z otoczenia. Zajęcia będą prowadzone przez psychologów, trenerów osobistych oraz specjalistów ds. żywienia.- mówi Katarzyna Badyda z firmy NUTRICIA Polska.

ACR zaplanował kampanię reklamową w internecie oraz radiu. Reklamy promujące akcję „Zawsze z Tobą Mamo” to m.in. screening na portalu Wp.pl, reklamy odsłonowe na Nk.pl i GG oraz stała obecność na portalach parentingowych ebobas.pl, babyboom.pl, minimini.pl. Ciekawostką jest reklama niestandardowa na serwisie babyonline.pl – format stworzony na wyłączność NUTRICIA Polska, tzw. page spread rectangle. Dodatkowo działania w internecie wspierają mailingi.

Istotnym elementem kampanii zaproponowanym przez ACR jest także sponsoring audycji „ Instrukcja obsługi człowieka” w radiowej Trójce, wraz z zaplanowaną obecnością psychologa podczas audycji, komentującego wyniki badań zebranych przez NUTRICIA Polska w ramach kampanii „Zawsze z Tobą Mamo”.

- Ponieważ kampania w sieci jest stargetowana głównie na mamy i osoby zainteresowane tematyką macierzyństwa, postanowiliśmy ją wzmocnić poprzez działania w radiu. Wybór padł na Trójkę, gdyż jest to radio ambitne, z misją. Kampania o znamionach społecznej idealnie wpasowuje się w radio publiczne. Tym bardziej, że temat emocji towarzyszących macierzyństwu dotyczy również ojców, babć, dziadków, ciotek etc. Oczywiście, nie bez znaczenia jest, że wraz z różnorodnością kanałów, rośnie i zasięg, i siła przekazu oraz reprezentacja osób słuchających radiową Trójkę, czyli dobrze zarabiających, wykształconych. – mówi Marta Mazurkiewicz, interactive media planner, ACR S.A.

Dodatkowo, w ramach współpracy z Trójką , na stronie internetowej radia, powstała specjalna sekcja kampanii, z artykułami dla mam oraz informacją o konkursie.