Aktualności

26.04.2011

K2 wiodącą agencją interaktywną PKO Banku Polskiego.

PKO Bank Polski wybrał K2 w przetargu na wybór full serwisowej agencji interaktywnej. K2, jako agencja wiodąca świadczyć będzie usługi dla Banku i całej Grupy Kapitałowej, w tym marki Inteligo. Umowa o współpracy pomiędzy firmami została podpisana na okres 3 lat.

W ramach obsługi marketingowej K2 będzie świadczyć pełne spektrum usług interaktywnych w zakresie realizacji projektów rozwojowych, obsługi kreatywno-marketingowej, oraz realizacji usług doradztwa strategicznego w obszarze komunikacji marketingu interaktywnego, obsługi kanałów mobilnych, planowania i prowadzenia kampanii internetowych. Ponadto K2 odpowiedzialna będzie za działania wizerunkowe oraz promocję produktów i usług wszystkich obszarów działania Banku, a także spółek Grupy Kapitałowej Banku.
Na potrzeby obsługi Klienta agencja zamierza oddelegować dedykowany kilkunastoosobowy zespół.

Jesteśmy dumni z tego, że PKO BP obdarzyło nas zaufaniem. Naszą ambicją jest, by nasza praca przełożyła się na umocnienie pozycji rynkowej i konkurencyjnej największej instytucji finansowej w Polsce. W tym kontekście traktujemy wybranie nas przez PKO PB, jako wiodącej agencji interaktywnej, jako jedno z największych wyzwań w historii naszej firmy. – komentuje Tomasz Tomczyk, wiceprezes zarządu K2 Internet SA.

Spółka K2 Internet SA ma szerokie doświadczenia we współpracy z dużymi klientami oraz w realizacji dużych projektów. Wykorzystanie tych doświadczeń będzie bardzo przydatne przy obsłudze Banku, a w szczególności przy realizacji projektu nowego serwisu internetowego Grupy Kapitałowej Banku. – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO Banku Polskiego.