Aktualności

26.05.2011

K2 kompleksowo dla LG Cinema 3D.

Agencja K2 przygotowała kompleksową kampanię produktowo-wizerunkową dla telewizorów LG Cinema 3D, wskazującą na korzyści płynące z posiadania technologii 3D w domu.

Postawiono na porównanie starej i nowej technologii, obalając mity na temat 3D. Przygotowano serwis video http://www.3djaksiepatrzy.pl, w zabawny sposób pokazujący cechy nowej technologii odnosząc się do przyjemnych, kinowych emocji, jakie zapewnia LG Cinema 3D. Prowadzone są działania w Social Media, obejmujące m.in. pierwsze w Polsce komercyjne wykorzystaniem Facebook Places. Przygotowano również teasujący spot reklamowy do TV oraz spot reklamowy do kin, promujący serwis www. Kampania w kinie rusza wraz z najbardziej wyczekiwaną premierą 3D tego roku - z czwartą częścią „Piratów z Karaibów”. Spoty można obejrzeć pod linkiem: http://www.youtube.com/user/LGElectronics#p/a/u/0/FLRdeFZNe34.

LG Cinema 3D zapewnia konwersję każdego obrazu 2D do 3D ze wszystkich źródeł praktycznie w czasie rzeczywistym. Można więc obejrzeć mecz, koncert, czy wiadomości, albo ulubione zdjęcia w 3D, doświadczając nieznanych dotąd doznań. Okulary LG Cinema 3D bez szkodliwych fal elektromagnetycznych, bez konieczności ładowania i synchronizacji LG są lżejsze i tańsze od starych okularów migawkowych. LG Cinema 3D to certyfikowany system eliminacji migotania obrazu 3D, szeroki kąt oglądania, najlepsza jasność 3D, brak rozmyć i kontrola głębi efektu 3D.

K2 obsługuje LG Electronics od początku roku. Współpraca pomiędzy firmami obejmuje stałą obsługę w zakresie Social Media, w tym obsługę stron w serwisie Facebook.com oraz kanału firmowego na YT, z uwzględnieniem produkcji aplikacji i aktywacji produktowych i wizerunkowych w Social Media.