Aktualności

14.07.2011

Play wraz z K2 szuka modeli.

Agencja K2 przygotowała dla marki Play aplikację konkursową na Facebook pt. „Złap wiosnę!”, polegającą na przesyłaniu zdjęć portretowych, obrazujących wiosenny nastrój.

Sami internauci oddawali głos na najbardziej uśmiechnięte zdjęcia, a ich bohaterowie - 20 osób z największą ilością głosów - otrzymali komplety gadżetów firmowych Play. Ponadto, niezależnie od decyzji internautów, nadesłane materiały ocenił profesjonalny fotograf i wyłonił 5 zwycięzców – osoby najbardziej fotogeniczne, z największym potencjałem modelingowym. Zwycięzców nagrodzono profesjonalną sesją zdjęciową, której przebieg można obejrzeć w materiałach making of: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150227875338005.330546.188351153004. Zdjęcia te wykorzystano w kreacjach w portalu, np: http://www.play.pl/pl/promocja/play-abonament/all-inclusive-max/index.html oraz jako zdjęcia profilowe na FanPage’u Play na Facebooku.

Współpraca K2 z Play trwa już ponad pięć lat. Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play cztery odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy - Play dla Firm, miniserwisy promocyjne, akcje świąteczne, Zająca Mroku, tutoriale do telefonów oraz graficzną oprawę platformy do sprzedaży kontentu. Ponadto K2 prowadzi stałą obsługę i optymalizację portalu marki Play i przygotowuje wszystkie kampanie operatora w sieci.