Aktualności

05.09.2011

K2 autorem kampanii 360 dla Viva Polska – „Łowy Króla Disco”.

Agencja K2 przygotowała kampanię promocyjną 360 stopni dla nowego programu Viva Polska - „Łowy Króla Disco”. K2 jest autorem strategii i linii kreatywnej dla całej kampanii, w tym: spotów telewizyjnych, kampanii outdoorowej i kampanii internetowej. Działania promocyjne rozpoczęły się 1 września i potrwają miesiąc.

Aby zainteresować odbiorców nowym programem „Łowy króla disco” – głównej nowości w jesiennej ramówce Viva Polska - agencja K2 postanowiła przybliżyć postać Tomka Niecika, rodzimego króla disco, obdarzonego charyzmą i poczuciem humoru artystę, a przy tym znanego konesera kobiet. Reklama zewnętrzna to seria malowanych na zamówienie portretów „króla”. Na mniejszych nośnikach (typu City Light) wizerunek Tomasza Niecika został wzbogacony o jego wyjątkowo oryginalne złote myśli. W spotach telewizyjnych „król” bawi serią krótkich, trzymających w napięciu i pobudzających wyobraźnię skeczy, dostępnych pod linkiem: http://www.vimeo.com/28453151, http://www.vimeo.com/28453572,
http://www.vimeo.com/28453705, http://www.vimeo.com/28453736,
http://www.vimeo.com/28453766.

Natomiast w internecie Niecik jest aktualny i w duchu powszechnie lubianych „demotywatorów” komentuje kontekst, w którym został umieszczony: http://www.k2.pl/facebook_viva/lowy_krola.html. Kampanię wzbogaca strona www.viva-tv.pl/lowy, na której można zapoznać się z kompletem legend o „królu”, jak również śledzić postępy w jego łowach.
Program „Łowy Króla Disco” wystartował w Viva Polska 3 września i swoje premierowe emisje ma w każdą sobotę o godz. 19:00 na antenie Viva Polska. Gospodarzem i głównym bohaterem programu jest Tomek Niecik, znany z hitów: „Kawalerzy”, „Czarna Inez”, czy „Cztery osiemnastki”. Podczas trasy koncertowej po Polsce Tomek wybrał spośród fanek po jednej dziewczynie. Uczestniczka, której dopisze szczęście, będzie miała szansę wygrać program i zdobyć serce gwiazdy muzyki disco.

Współpraca pomiędzy K2 i  MTV Networks Polska trwa od września 2010 r.
W jej ramach zrealizowano kampanie promocyjne dla pasma serialowego „Złanocka w MTV” oraz dla reality show „Polowanie na singla”. Ponadto przygotowano globalną kampanię wizerunkową dla międzynarodowego kanału muzycznego MTV Live HD, opartą o minisite video: http://experience.mtvnhd.com/. Zrealizowane projekty spotkały się z uznaniem ze strony branży, zdobywając wiele polskich i zagranicznych nagród.