Aktualności

17.08.2011

LG zaprasza do siebie!

Marka LG rozpoczęła niestandardową kampanię interaktywną „Zapraszam do siebie”, zrealizowaną przez K2. Kampania, w której postawiono na ekscytującą zabawę w gronie znajomych, promuje lodówki nowej generacji - LG Side by Side (http://www.zapraszamdosiebie.lge.pl/)

Kampania w dużej mierze opiera się na multimedialnej stronie internetowej http://www.zapraszamdosiebie.lge.pl/, która umożliwia użytkownikom tworzenie spersonalizowanych video zaproszeń, pozwalających w niebanalny sposób zaprosić przyjaciół na spotkanie.

Na stronie dostępnych jest aż 18 rodzajów zaproszeń, a każde z nich ma inny charakter, w zależności od typu planowanego spotkania – są to m.in. impreza, kolacja, filmowy wieczór, męskie spotkanie, czy spotkanie w gronie przyjaciółek. Wszystkie zaproszenia są zmysłowe, seksowne i zabawne.

Aby stworzyć video zaproszenie wystarczy wybrać rodzaj imprezy, podać jej datę, miejsce oraz zaprosić znajomych, korzystając z Facebook Connect, e-maila lub kopiując i rozsyłając link.

Latem, kiedy spędzamy najwięcej czasu ze znajomymi, LG zachęca do udziału w konkursie, ponieważ „Dobre spotkanie zasługuje na nagrodę”. Wystarczy zaplanować nietuzinkowe przyjęcie, wysłać swoje własne video zaproszenie, bawić się wyśmienicie i najlepsze momenty sfotografować, a potem wybrane ujęcia wgrać do aplikacji konkursowej, znajdującej się pod adresem: www.facebook.pl/zycbardziej.

Konkurs dla użytkowników na Facebooku rozpoczął się 27 lipca i potrwa do 24 sierpnia. Co tydzień organizatorzy najlepszych imprez zostają nagradzani zakupami on-line w sklepie Alma24.pl. Zwycięzca wygrywa bon o wartości 1500 pln, a 5 wyróżnionych osób otrzymuje bony o wartości 200 pln.

Kampanię przygotowała agencja K2 i LG Electronics, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Współpraca między LG a K2 trwa już od grudnia 2010 roku. Obecnie agencja realizuje też inne projekty dla tego Klienta – jednym z nich jest serwis http://www.3djaksiepatrzy.pl/, promujący nowe telewizory LG Cinema 3D.