Aktualności

12.09.2011

K2 w gronie zwycięzców Pitch Blades Awards.

Agencja K2 znalazła się w gronie laureatów międzynarodowego konkursu THE BLADES. Nagrodzony projekt to multimedialna kampania „MTV Live HD Experience the Music”, przygotowana na zlecenie MTV Networks Polska. Zwyciężył on w kategorii „Digital: Media Owners & Entertainment”.

Międzynarodowy konkurs kreatywności reklamowej Pitch Blades Awards organizowany jest przy wsparciu brytyjskich mediów branżowych: CreativeReview, Design Week, Marketing Week oraz newmediaage. Kreacje oraz projekty zgłaszane są w czterech podstawowych kategoriach: Digital, Design, Advertising oraz Media. W każdej kategorii wyróżniono również szereg szczegółowych podkategorii, według których klasyfikowano zgłoszenia.

Zwycięski projekt – kampania multimedialna dla kanału MTV Live HD - miał charakter globalny. W specjalnie stworzonym serwisie http://experience.mtvnhd.com widzowie mogli znaleźć aplikację, dzięki której mieli szansę wystąpić w jednym z pięciu teledysków, a efekt końcowy wysłać znajomym lub umieścić na Facebooku. Kampania promocyjna akcji objęła pięć krajów: Polskę, Niemcy, Wielką Brytanię, Belgię oraz Australię.

Nagrodzony w kategorii „Digital: Media Owners & Entertainment” projekt autorstwa agencji K2 konkurował w finale z projektem londyńskiego oddziału McCann Ericson (Xbox Fable III Kingmaker), MediaCom (Cheryl Cole: Show your love for Cheryl) oraz agencją mailto:Saint@RKCR/Y&R (BBC World Cup Team Tracker&Predictor).