Aktualności

06.10.2011

K2 promuje nowe seriale MTV Polska pod hasłem: „Dziewczyny dają radę!”

Agencja K2 na zlecenie MTV Networks Polska przygotowała kampanię Out-Of-Home, połączoną z działaniami online pod hasłem: „Dziewczyny dają radę!”. Kampania promuje nowe seriale dla młodzieży, emitowane w niedzielnym paśmie MTV Polska: „Inna” i „Tajemnica Amy”. Działania rozpoczęły się 1 października i potrwają do końca miesiąca.

„Inna” i „Tajemnica Amy” to dwie główne zagraniczne nowości października w MTV Polska. Wspierająca je kampania, przygotowana przez K2 obejmie nośniki zewnętrzne w ośmiu największych miastach w Polsce. Dodatkowo, w internecie zaplanowano zasięgową kampanię wizerunkową z urozmaiconymi kreacjami na portalach internetowych oraz na stronach, najlepiej dopasowanych profilem do grupy docelowej kanału. Kreacje obejmują: bannery, formaty layerowe i emisję video.

"Inna" to serial pełen humoru i pozytywnej energii, który w MTV Polska debiutuje w niedzielę 9 października o g. 21: 30. Jego bohaterka – Jenna Hamilton jest z pozoru zwykłą, nieco zakompleksioną, amerykańską nastolatką, którą wyróżnia to, że wieczorami bloguje o swoich problemach i rozterkach. Jenny poznajemy, gdy przypadkowo ulega niegroźnemu wypadkowi, który wygląda jak próba samobójcza i od tego momentu jej życie zaczyna się zmieniać. Natomiast akcja serialu „Tajemnica Amy” – w MTV Polska w od 9 października w każdą niedzielę o g. 22:00 - bijącego rekordy popularności w USA, toczy się wokół osoby Amy Juergens, 15-latki, która na letnim obozie wdaje się w romans ze szkolnym playboyem i zachodzi w ciążę. Jenna i Amy zmagają się z zaskakującymi problemami, a także plotkami i oceną ze strony rówieśników. Claim towarzyszący całej kampanii „Dziewczyny dają radę!” jest uniwersalny dla obu bohaterek, zachęca do odnalezienia w ich historiach inspiracji, podpowiedzi, ale również i rozrywki.

Współpraca pomiędzy K2 i  MTV Networks Polska trwa od września 2010 roku. W jej ramach zrealizowano kampanie promocyjne dla programów, emitowanych na kanale MTV Polska: pasma serialowego „Złanocka w MTV” oraz reality show „Polowanie na singla”, a także dla programu emitowanego na antenie Viva Polska - „Łowy Króla Disco”. Ponadto przygotowano globalną kampanię wizerunkową dla międzynarodowego kanału muzycznego MTV Live HD, opartą o minisite video: http://experience.mtvnhd.com/. Zrealizowane projekty spotkały się z uznaniem ze strony branży, zdobywając wiele polskich i zagranicznych nagród.