Aktualności

19.10.2011

K2 stawia na marketing mobilny.

Mikołaj Machowczyk objął stanowisko Head of Mobile w K2, co jest ściśle związane z rozwojem usług mobilnych w agencji.

Mikołaj Machowczyk ma czternastoletnie doświadczenie w rozwijaniu aplikacji internetowych i mobilnych. Przez ostatnie sześć lat mieszkał w UK i pracował najpierw dla Rapid Mobile Media Ltd., następnie dla Rank Interactive, zarządzając kilkudziesięcioosobowym  zespołem i  tworząc różnorodne rozwiązania mobilne dla brytyjskich i globalnych klientów m.in. aplikację newsową dla Reutersa, mobilne kasyno dla Jackpotjoy, zakłady bukmacherskie dla Betfair czy mobilny handel instrumentami finansowymi dla LMAX.
Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. W wolnych chwilach gra na gitarze lub bierze udział w amatorskich wyścigach gokartowych.



Rok 2012 będzie już piątym corocznym „rokiem mobile” w polskim marketingu, ale jednocześnie jesteśmy przekonani, że będzie wreszcie pierwszym prawdziwym. Dlatego zdecydowaliśmy się przygotować na tą chwilę ściągając specjalistę z rynku, na którym święto mobile marketingu trwa już co najmniej od dwóch lat. - komentuje Łukasz Lewandowski, dyrektor współzarządzający agencji K2.