Aktualności

09.11.2011

K2 promuje „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” dla MTV Polska.

Agencja K2 na zlecenie Viacom International Media Networks w Polsce przygotowała kampanię Out-Of-Home, połączoną z działaniami on-line, promującą pierwszą polską edycję kultowego programu „Pimp My Ride” – „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero”. Działania potrwają do 20 listopada.

Esencja programu „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” kryje się w bagażniku. Moment jego otwierania, to najbardziej wyczekiwany fragment programu. Dlatego pomysł na kampanię promującą polską edycję oparto właśnie o bagażnik i jego zawartość.
Każdy internauta może osobiście doświadczyć przyjemności otwierania odpicowanego bagażnika i znaleźć tam interaktywną rozrywkę (od gry w ping-pong po lot rakietą). W ten sposób budowane są pozytywne skojarzenia z programem – z zabawą i z niespodzianką. Przykłady kreacji można obejrzeć pod linkami:
http://www.k2.pl/konkurs/mtv-pmr/rocket/, http://www.k2.pl/konkurs/mtv-pmr/ipla/,
http://www.k2.pl/konkurs/mtv-pmr/balony/, http://www.k2.pl/konkurs/mtv-pmr/pingpong/.

Druga ważna rzecz, to komunikat tym, że jest to pierwsza w historii polska edycja programu. Dlatego na plakatach umieszczono samochód z otwartym, odpicowanym bagażnikiem, którego kolory układają się w biało-czerwoną flagę, podkreślając w ten sposób, że to zaproszenie do obejrzenia polskiej edycji kultowego programu. Przy tworzeniu grafiki do bilboardów wykorzystano potencjał, jaki daje grafika 3D.

Pierwszą polską edycję kultowego formatu – „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” widzowie MTV Polska mogą śledzić w każdą niedzielę o godz. 20:00.



Współpraca pomiędzy K2 i  Viacom International Media Networks w Polsce trwa od września 2010 roku. W jej ramach zrealizowano kampanie promocyjne dla programów, emitowanych na kanale MTV Polska: pasm serialowych: „Złanocka w MTV” i „Dziewczyny dają radę” oraz reality show „Polowanie na singla”, a także dla programu emitowanego na antenie Viva Polska - „Łowy Króla Disco”. Ponadto przygotowano globalną kampanię wizerunkową dla międzynarodowego kanału muzycznego MTV Live HD, opartą o wielokrotnie nagrodzoną aplikację - minisite video: http://experience.mtvnhd.com/.