Aktualności

01.12.2011

K2 przygotowuje warsztaty kulinarne dla aktywnych Seromaniaków.

Pod hasłem: „Więcej sera w kuchni” firma Hochland buduje świadomość różnorodności kontekstów spożycia swoich produktów oraz promuje serwis www.seromaniacy.pl. Zwieńczeniem kampanii będą warsztaty kulinarne w restauracji "Platter by Karol Okrasa", w których wezmą udział najaktywniejsi użytkownicy. Działania prowadzi K2 we współpracy z ACR.

Przygotowano animowany konfigurator przepisów, który pozwala na szybkie i łatwe zdobycie prostego przepisu na smaczne dania na bazie sera: http://www.seromaniacy.pl/ser-w-kuchni/. Nad doborem odpowiedniej receptury czuwa kucharz – „Seromaniak” – który pomaga odkryć nowe inspiracje serowe i pozbyć się nudy w kuchni. W ten sposób Użytkownik poznaje szereg możliwości na wykorzystanie serów pod każdą postacią - od przekąsek, po nietuzinkowe dania ciepłe. Konfigurator dopasowuje przepisy - bazując na kilku rodzajach serów - do preferencji smakowych, do okazji, do czasu, który posiadamy na ich przygotowanie oraz podpowiada jakich dodatków najlepiej użyć, by wyczarować pyszny posiłek.



Dla aktywnych „Seromaniaków” zaplanowano konkurs, w którym do wygrania są warsztaty kulinarne zwieńczone smakowitą serową ucztą. A wszystko to pod okiem Szefa Kuchni restauracji "Platter by Karol Okrasa". Siedmiu najaktywniejszych fanów profilu www.facebook.com/seromaniacy oraz siedmiu najaktywniejszych użytkowników serwisu www.seromaniacy.pl będzie miało okazję uczyć się kulinarnego kunsztu od profesjonalisty i spróbować dziesięciu najbardziej lubianych serowych przepisów ze strony www.seromaniacy.pl. Ranking przepisów dostępny jest na profilu marki na Facebooku: http://www.facebook.com/seromaniacy?sk=app_304473002902907.

Za strategię, kreację i przygotowanie eventu odpowiada K2, a za zaplanowanie kampanii promocyjnej w mediach interaktywnych oraz jej realizację – agencja mediowa ACR.
W ramach tej ostatniej  prowadzone są działania obejmujące reklamę display, mailingi oraz narzędzia Google, a także kampanię Social Ads. Kampania zaplanowana w ramach działań promocyjnych koncentruje się na dostarczeniu jak najlepszej jakości ruchu na stronie seromaniacy.pl pod kątem demograficznym grupy docelowej i ich zainteresowań.