Aktualności

13.12.2011

Hochland i Karol Okrasa inspirują Seromaniaków.

Smakowitą, serową ucztą zakończyła się kampania promująca serwis www.seromaniacy.pl, prowadzona pod hasłem: „Więcej sera w kuchni”. Serwis powstał kilka lat temu z inicjatywy firmy Hochland Polska, jako nowatorska platforma dedykowana wszystkim potencjalnym miłośnikom serów i tematyki z nimi związanej. Najaktywniejsi z użytkowników w nagrodę wzięli udział w warsztatach kulinarnych zorganizowanych w restauracji "Platter by Karol Okrasa". Za strategię, kreację i przygotowanie eventu odpowiada agencja K2.

W mikołajkowy wieczór w restauracji „Plater by Karol Okrasa” na „Seromaniaków” czekała prawdziwa serowa uczta, przygotowana pod okiem Szefa Kuchni. Tego wieczoru siedmiu najaktywniejszych fanów profilu www.facebook.com/seromaniacy oraz siedmiu najaktywniejszych użytkowników serwisu www.seromaniacy.pl miało okazję uczyć się kulinarnego kunsztu od profesjonalisty i spróbować dziesięciu najbardziej lubianych serowych przepisów z rankingu marki: http://www.facebook.com/seromaniacy?sk=app_304473002902907. Podczas spotkania udowodniono, że sery są idealną bazą dla stworzenia smakowitych dań – od przekąsek, po dania główne, a wspólne gotowanie to wyśmienita zabawa. Making of z eventu dostępny jest pod linkiem: http://youtu.be/784Z1CW6KGQ.

Dla mnie, jako szefa kuchni i osoby, która prowadzi warsztaty kulinarne, każde takie spotkania jest ciekawym doświadczeniem i daje możliwość cennej, obustronnej wymiany doświadczeń. Seromaniacy uwodnili nie raz że ser to coś więcej, niż tylko zwykła kanapka z serem. To niesamowite, że w Polsce jest tyle osób kochających eksperymenty kulinarne i zabawę w odkrywanie nowych smaków i możliwości. -  komentuje spotkanie Karol Okrasa, Szef Kuchni restauracji „Plater by Karol Okrasa”.

Za strategię, kreację i przygotowanie eventu odpowiada K2, a za zaplanowanie kampanii promocyjnej w mediach interaktywnych oraz jej realizację – agencja mediowa ACR.