Aktualności

25.01.2012

Reguła wzajemności w praktyce. Nowa agencja reklamowa Good.

Na początku roku w ramach Grupy K2 powstała nowa agencja strategiczno-kreatywna Good, którą firmują Monika Jabłońska, Managing Director oraz Krzysztof Iwiński, Creative Director - managerowie z wieloletnim doświadczeniem w sieciowych agencjach reklamowych. Jako partnerzy zarządzający przejęli kierowanie zespołem agencji Brainshop U-boot, dając jej świeży impuls do rozwoju pod nową nazwą i w nowej formule. Zespół agencji Good kontynuuje obsługę klientów Brainshop U-boot, tj. Volvo, Discovery Chanel, TLC (współpraca projektowa).

Monika Jabłońska pracuje w branży reklamowej od 17 lat. Ostatnio zajmowała stanowisko Deputy Managing Directora w agencji Leo Burnett, gdzie zarządzała działami: obsługi klienta, strategii i interactive. Jabłońska kierowała pracami zarówno dla klientów sieciowych, jak i lokalnych, takich jak: Philip Morris, Fiat, Sony, PKN Orlen, Commercial Union, Polkomtel, Hoop, Ikea, Orange i PZU.

Krzysztof Iwiński jest związany z branżą reklamową od 12 lat, ostatnio jako Creative Director w agencji Leo Burnett. Do jego największych sukcesów należą: kampania dla piwa Królewskie (Golden Drumstick 2001, Grand Prix Kreatura 2001) oraz kampania dla Muzeum Narodowego w Krakowie  (Grand Prix Golden Drum 2011, Grand Prix KTR 2011). Iwiński pracował dla takich marek jak: Orange, PZU, P&G, Fiat, Heineken, TP SA, Pekao SA, Królewskie, Unilever, Mercedes. Pod jego współkierownictwem agencja Leo Burnett dwukrotnie zdobyła tytuł Agencji Roku KTR w 2009 i 2010 r.

Do zespołu agencji dołączył także Senior Copywriter Filip Szperl wcześniej związany z Leo Burnett i DDB.

Jesteśmy agencją, która wierzy w wielką siłę Reguły Wzajemności. Reguły, która mówi, że zawsze staramy się odwdzięczyć za wyświadczone dobro. Wierzymy, że reklama może stać się takim dobrem i rodzić poczucie zobowiązania. Wierzymy, że dobra reklama jest podarunkiem, który wraca pomnożony. Stworzyliśmy Good, by pomnażać dobro marek naszych klientów. – komentuje Monika Jabłońska, Managing Director Good. - Jesteśmy przekonani, że na rynku jest do zagospodarowania spory obszar dla dobrej komunikacji i tylko taką zamierzamy kreować – skuteczną, mocno osadzoną w dobrych cechach produktów, angażującą i kompleksową, opartą na jednej idei, łączącej potrzeby marki i jej odbiorców.

Decyzja K2 o powołaniu niezależnej struktury wynika z przyjętej strategii rozwoju największej polskiej grupy interaktywnej.

Nasze kompetencje związane ze zintegrowaną komunikacją marketingową będziemy rozwijać równolegle tak w K2 jak i w nowej agencji. Dotychczasowi klienci K2 mogą liczyć na to, że kreacja, która osadzona jest silnie w internecie będzie rozwijana w innych mediach – siłami własnymi K2. Obecność Good w grupie wzmocni i rozszerzy kompetencje grupy i portfolio klientów. Przewagą nowej agencji będzie zdolność do dostarczenia wysokiej jakości usług kreatywnych z większą sprawnością i efektywnością kosztową, niż w przypadku agencji sieciowych. – wyjaśnia Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2.