Aktualności

02.03.2012

Wiola Łada-Szewczenko i Marcin Siekierski nowymi współzarządzającymi ACR.

Wiola Łada–Szewczenko i Marcin Siekierski od marca 2012 roku obejmują prowadzenie agencji mediowej ACR, jako dyrektorzy współzarządzający.

Wiola Łada-Szewczenko jest związana z ACR od 6 lat. Ostatnio pełniła funkcję Client Service & Media Planning Directora, jedocześnie wyspecjalizowała się w strategiach klienckich i kompleksowym doradztwie z zakresu obecności marketera w sieci. Wykorzystuje też swoje wykształcenie (psychologia reklamy), tworząc skuteczne programy lojalnościowe oraz organizując zaawansowane konkursy konsumenckie. Wcześniej doświadczenie zdobywała pracując m.in. w SARE oraz w Grupie Pracuj.pl.

Marcin Siekierski jest związany z Grupą K2 od 5 lat. Początkowo odpowiedzialny za SEM w ACR, następnie rozwijał działalność agencji K2 Search na stanowisku Dyrektora Zarządzającego. Posiada ośmioletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami internetowymi. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing i Zarządzanie, jest również wykładowcą tej uczelni na Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy.

Łada-Szewczenko i Siekierski przejmują kompetencje, wypełniane do tej pory przez Jolę Zaczek-Sakouhi, która po 7 latach współpracy na stanowisku Prezesa Zarządu, rozstała się z firmą.

Jestem zadowolony z dotychczasowej współpracy z Jolą Zaczek, jednak ze względu na różne wizje dotyczące przyszłości ACR, postanowiliśmy się rozstać. K2 zamierza w najbliższym czasie odkupić także posiadane przez Jolę 20% akcji spółki. ACR pozostanie niezależnym, samodzielnie zarządzanym podmiotem. Wierzę, że spółka może przyspieszyć tempo rozwoju wraz z nowymi szefami. Wiola Łada-Szewczenko oraz Marcin Siekierski pracują w grupie K2 od kilku lat i udowodnili swoje wysokie kompetencje. W ACR będą wspólnie pełnić funkcje Dyrektorów Zarządzających. Liczę, że ACR, z nowymi osobami za sterami, będzie efektywnie współpracować  z pozostałymi naszymi biznesami w tym szczególnie z agencją K2 i K2 Search, istotnie wpływając na pozycję konkurencyjną całej Grupy K2. ACR osiągał przyzwoitą rentowność, ale patrząc na tempo rozwoju rynku reklamy online, mamy większe ambicje związane z wielkością biznesu oraz jakością i wszechstronnością naszej oferty. – komentuje Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A.

Głównymi klientami agencji mediowej ACR są m.in.: PZU, IKEA, NUTRICIA, Legrand, IMP, oraz Provident.