Aktualności

15.03.2012

K2 z Ambasadą Trendów dla Unilever.

Agencja K2, właściciel marki Ambasada Trendów, wygrała przetarg na obsługę kampanii Marketingu Rekomendacji dla firmy Unilever.

Działania będą prowadzone dla marki Knorr i weźmie w nich udział 2 500 Ambasadorek, zrekrutowanych przez Ambasadę Trendów. Celem działań Liderek Opinii jest edukacja na temat produktu, trial oraz rekomendacja w naturalnym otoczeniu Liderki. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane zestawy ambasadorskie, zawierające zapas produktów - Bulionetki Domowej Knorr, do wypróbowanie przez Liderki Opinii, oraz ich znajomych. Pakiet zawiera dodatkowo materiały edukacyjne dt. udoskonalonej receptury Bulionetki. Tak prowadzone działania pozwolą trafić do realnego konsumenta i zebrać opinie dotyczące produktu bezpośrednio w naturalnym środowisku.

Ambasada Trendów skupia się na realizacji kampanii typu trial&seeding oraz prowadzeniu badań konsumenckich. Metodyka badawcza K2 pozwala dostarczać Klientom konkretnych danych dotyczących efektywności kampanii, w tym jej dokładnego zasięgu, trialu produktu oraz danych typu consumer voice.  
Liderzy Opinii zarejestrowani w Ambasadzie Trendów mogą wziąć udział w kampanii po uprzedniej rejestracji na stronie www.ambasadatrendow.pl, pozytywnej weryfikacji zgłoszenia i zakwalifikowaniu się do danej kampanii.

„W Ambasadzie Trendów podchodzimy do każdej kampanii niestandardowo. Szerokie portfolio usług oferowanych przez K2 umożliwia łączenie działań typu WOMM, Social i Interactive, co przekłada się na większą efektywność naszych działań. Dużą rolę odgrywa też dedykowana rekrutacja, dzięki której Liderzy czują się związani z promowaną marką przez długi czas i rekomendują produkt również po zakończeniu kampanii”. – mówi Marta Leszczyńska, AT Business Development Manager, K2.