Aktualności

06.03.2012

Nowy wizerunek K2.

Agencja interaktywna K2 od lat nie zajmuje się wyłącznie Internetem, tylko tworzy interaktywne kampanie we wszystkich kanałach. Nowy wizerunek i nowa strona www.k2.pl ma to podkreślać.

„Czujemy, że do największej agencji interaktywnej w Polsce należy edukacja rynku i uświadamianie, że interakcja przenika do wszystkich mediów. Kody mobilne w prasie, aplikacje portali w telewizorze, konkurs facebookowy w radio, formaty telewizyjne na YouTube – to możliwości interakcji z odbiorcą, które daje technologia, popychają cały rynek reklamy do przodu. Wierzymy, że to agencje interaktywne są najlepszym partnerem do tworzenia angażujących kampanii przenikających wszystkie media.” - mówi Łukasz Lewandowski, Dyrektor Współzarządzający agencji K2.

Odświeżeniu ulega nie tylko pozycjonowanie, ale także identyfikacja graficzna marki oraz serwis www. Nowa strona www.k2.pl stanowi unikalne wdrożenie pod względem wykorzystania możliwości, jakie dostarczają najnowsze standardy webowe: HTML5, CSS3
i JavaScript. Dzięki temu nowa strona jest również w pełni przystosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, takich jak tablety czy telefony.

Nowa identyfikacja graficzna to wynik eksperymentów i zabawy, można ją zobaczyć pod linkiem: http://youtu.be/azsjjND1tr4.

„Grillowaliśmy cynę, mieszaliśmy glukozę, powiększaliśmy biust na syrenie, czyli po prostu przyjemnie się bawiliśmy. Teraz mamy nadzieję, że wszystkim będzie równie przyjemnie oglądało się efekty tych eksperymentów na www.k2.pl”. - mówi Bartosz Koj, Art Director K2.