Aktualności

18.06.2015

K2 prowadzi kampanię dla PGE pod hasłem: „Prąd jak prąd - tylko tańszy!”

Agencja interaktywna K2, w ramach współpracy z marką PGE prowadzi kampanię pod hasłem: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!”. Działania prowadzone są kompleksowo i obejmują pięć osobnych linii strategiczno-kreatywnych, dedykowanych 5 rynkom energetycznym. Na całość składa się: spot TV, spot radiowy, spot kinowy, VOD, landing page www.zapewniamyenergie.pl, materiały OOH, w tym bilboardy i CLP, kampanię display, materiały Promo i BTL. Opracowywana jest również akcja ambientowa.

Kampania ruszyła na początku czerwca i potrwa do końca wakacji.

Działania oparte są o prosty, szczery i przykuwający uwagę przekaz – w każdym gniazdku płynie taki sam prąd. Nie będzie lepszy, szybszy, czy ładniejszy. Ale może być tańszy – i to jest główny benefit, który czeka na osoby, które zdecydują się zmienić sprzedawcę na PGE. Całość symbolizuje charakterystyczne gniazdko z czerwonym kablem, którego motyw pojawia się we wszystkich materiałach z kampanii.

Spot TV dostępny jest pod linkiem: https://youtu.be/OD31MmrUNkg.

Grupa K2 od 2013 roku prowadzi działania online dla PGE. Wspólnie realizowano kampanię digital pt. „Zapewniamy energię” z użyciem narzędzi DOOH. Prowadzono również kreatywne działania digital dla kampanii pt. "Robimy prąd, góry, jeziora i lasy".