Aktualności

21.05.2014

Złoto, srebro i 2 brązy KTR dla K2 i K2 Media

Kampania Metafen „Można inaczej walczyć z bólem” została nagrodzona ZŁOTYM MIECZEM w kategorii REKLAMA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, SREBRNYM MIECZEM w kategorii KAMPANIA, 2 BRĄZOWYMI MIECZAMI w kategorii FILM za spoty: „Gimnastyk" i „Strażak”.

Działania, prowadzone były wokół hasła „Można inaczej". Skupiały się na platformie Tumblr: http://metafen.tumblr.com/.

Można inaczej walczyć z bólem – Metafen, jako pierwszy lek przeciwbólowy na polskim rynku, łączy w swoim składzie dwie wiodące substancje przeciwbólowe: ibuprofen i paracetamol. Można też inaczej reklamować się w tej kategorii produktów – nasz pomysł, skierowany do młodej grupy docelowej, przełamuje dotychczasowy sposób komunikacji reklamowej farmaceutyków. Celowo zrezygnowaliśmy z odgrywania udawanego bólu w reklamie. Kampania Metafenu mówi wprost, że po lek sięga się tylko wtedy, gdy czuje się rzeczywisty ból i nie oszukuje, że tabletki odmieniają życie, tak jak to się dzieje w popularnych reklamach konkurencji.

Polski Konkurs Reklamy KTR organizowany jest od 2004 r. przez Klub Twórców Reklamy.

K2 posiada na swoim koncie już kilkanaście nagród KTR, które konsekwentnie kolekcjonuje od 2004 roku.