Aktualności

13.05.2014

Nagrody CREATIVES MOBILE oraz YOUNG CREATIVES dla przedstawicieli K2. Wyróżnienie w YOUNG MEDIA LIONS dla teamu z K2 Media

Prace przygotowane przez teamy reprezentujące K2 i K2 Media, zostały nagrodzone i wyróżnione w tegorocznych edycjach największych konkursów branżowych dla kreatywnych.

Konkurs YOUNG CREATIVES to największa w Polsce inicjatywa dla młodych pracowników zajmujących się marketingiem i komunikacją oraz studentów. Jego głównym celem jest nagradzanie i promowanie najlepszych spośród najlepszych. Zwycięzcą w polskiej edycji tegorocznej odsłony konkursu w kategorii Film został team w składzie: Kuby Sagana (Senior Copy & Creative w K2) wraz z Bartłomiejem Walczukiem (180heartbeats + Jung Von Matt). Pracę przygotowano w odpowiedzi na następujący brief - wypromować “The Kings Foundation” wśród obecnych i przyszłych studentów. Dzięki zwycięstwu, Kuba Sagan, będzie reprezentował nasz kraj podczas festiwalu CANNES LIONS we Francji, gdzie zmierzy się z najlepszymi kreatywnymi z całego świata.

Celem konkursu CREATIVE MOBILE jest wyłonienie najzdolniejszych zespołów, pracujących w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Zadaniem konkursowym było opracowanie kreatywnej kampanii z wykorzystaniem kanału mobile. Tegorocznym partnerem konkursu była firma Orange.
Team reprezentujący K2: Agata Palmowska (Copy & Creative w K2) i Bartłomiej Klimaszewski (Senior Copy & Creative w K2) poradził sobie z tym zadaniem najlepiej i w nagrodę będzie uczestniczyć w tegorocznej edycji festiwalu CANNES LIONS.

Natomiast w tegorocznej edycji konkursu YOUNG MEDIA LIONS, wyróżnienie otrzymał team K2 Media w składzie: Joanna Szwilling (Strategy Consultant w K2 Media) i Daniel Przygoda (Social Media Creative Strategist w K2 Media). Zadaniem konkursowym było przygotowanie strategii mediowej w odpowiedzi na brief.