Aktualności

23.07.2014

Interaktywne działania K2 dla Carrefour

Agencja K2, przygotowała dla Carrefour Polska niestandardową akcję marketingową w ramach kampanii „Carrefour pozytywnie gra każdego dnia”. Kampania potrwa od 22 lipca do 10 sierpnia.

W pierwszej połowie lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zbudowano interaktywny stół i zaproszono klientów do wcielenia się w wakacyjnych muzyków z Orkiestry Carrefour. Na stole wyeksponowano produkty z aktualnej oferty hipermarketu, a stół został wyposażony w wagi kuchenne o zmodyfikowanej, specjalnie na potrzeby akcji, elektronice. Dzięki tym modyfikacjom wagi wysyłały do Arduino informacje o wahaniach nacisku rzędu 10 gram. Raspberry Pi po otrzymaniu od Arduino informacji o uderzeniu przedmiotu postawionego na wadze, odtwarzało dźwięk z głośników umieszczonych wewnątrz stołu. W ten sposób rozłożone artykuły spożywcze i przemysłowe, za każdym dotknięciem wydawały różne dźwięki muzyczne, a Klienci sięgając po produkty, komponowali własne melodie. Making of z pracy agencji K2 w hipermarkecie można zobaczyć pod linkiem: http://youtu.be/W_cvrKuVuJI.

W efekcie tego muzycznego eksperymentu powstaną trzy reklamy produktowe połączone z muzyką, które będzie można zobaczyć na stronie www.carrefour.pl oraz w internetowych serwisach VoD i YouTube. Pierwsza odsłona video dostępna jest już pod linkiem: http://www.carrefour.pl/orkiestra-carrefour. Kolejne odsłony z unikalnymi kompozycjami muzycznymi ukażą się 29 lipca i 5 sierpnia.

Grupa K2 współpracuje z Carrefour Polska od grudnia 2012 roku, przygotowała m.in. nową odsłonę serwisu internetowego www.carrefour.pl i aplikację mobilną.