Aktualności

07.10.2014

K2 Media prowadzi działania social dla WOOX Innovations

Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach z Grupy K2, prowadzi działania z obszaru social dla WOOX Innovations. Współpraca obejmuje komunikację dotyczącą produktów audio marki Philips którą prowadzi zespół K2 Social. Zlecenie pozyskano drogą konkursu ofert. Działania planowane są długofalowo.

WOOX Innovations zajmuje się tworzeniem, marketingiem i sprzedażą urządzeń marki Philips w obszarze audio, wideo, multimediów i akcesoriów na całym świecie. W ramach współpracy z firmą WOOX Innovations zespół K2 Social przejął opiekę nad profilem marki na Facebooku – Philips Sound Polska (https://www.facebook.com/PhilipsSoundPolska), gdzie można odnaleźć szczegółowe informacje dotyczące asortymentu, a także wzmianki o aktualnych wydarzeniach, nowościach produktowych, konkursach oraz promocjach.
K2 Social to zespół specjalistów i pasjonatów mediów społecznościowych, funkcjonujący w ramach agencji K2 Media. W ostatnich miesiącach projekty realizowane przez K2 Social znajdują się w czołówce rankingu Fanpage Trends (Sotrender). Do grona klientów K2 Social należą marki: Cappy, Costa Coffee, Desperados, Golden Rose, Heineken, Iwostin , Monolith, Polpharma, Sphinx, Sznaps de Luxe. W swoich działaniach K2 Social stawia na kontent video oraz na realizacje ekosystemowe.