Aktualności

08.10.2014

3 statuetki Effie dla K2 i jedna dla K2 Media, za realizacje dla Play, Coca-Cola i Metafen

XV gala rozdania nagród Effie za nami. Gala odbyła się 6 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.
W tym roku K2 wywalczyła 3 statuetki, w tym jedną zdobyła wspólnie z K2 Media za kampanię pt. „Można inaczej” dla marki Metafen, z portfolio firmy Polpharma. Projekt dla Metafen zdobył brązowe Effie. Natomiast złote Effie zdobyła kampania „Kto następny przejdzie do Play?” dla marki Play, a srebrne Effie trafiło do firmy Coca-Cola za projekt „Podziel się radością”. W obu tych projektach działania online realizowała agencja K2.

Zdobyte nagrody są żywym i namacalnym dowodem na połączenie w pracy Grupy K2 kreatywność i myślenia o biznesie Klienta, z nowoczesnym podejściem do mediów.
Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a obecnie realizowany w 40 krajach świata. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Effie wyznacza standardy, nagradza najbardziej skuteczne, strategicznie przemyślane działania komunikacyjne, nastawione na długofalowe efekty, wzmacniające gospodarkę kraju.