Aktualności

21.11.2014

K2 i K2 Media prowadzą działania 360 dla kina IMAX

Agencja K2 prowadzi dla kina IMAX działania promocyjne Ambient 2.0 nawiązujące do najnowszego filmu Christophera Nolana – „Interstellar”, który przygotowany został w technologii IMAX. Promocję filmu wspierają szeroko działania mediowe prowadzone przez zespół K2 Media.

W listopadzie w trzech miastach, w których są kina IMAX - w Warszawie, Łodzi i Krakowie - pojawił się żywy plakat DOOH z wizerunkiem kosmonauty, który wchodził w interakcję z otoczeniem, dzięki „umiejętności” nawiązania międzygalaktycznego kontaktu. Totem był obsługiwany przez aktorów, którzy komunikowali się z przechodniami głosowo oraz uruchamiali odpowiednie sekwencje ruchowe żeby dodać realizmu do „żywego plakatu filmowego”. Ci, którzy przygotowali z nim kosmiczne selfie, powalczą o bilety na pokaz filmu Interstellar w IMAX. Ambient podkreśla, że technologia IMAX jest w stanie zapewnić widzom niewiarygodne przeżycia. Działania w ramach kampanii #przezyjwimax promowane są także w formie display’owej na portalach: onet.pl, gazeta.pl oraz kampanii pre-roll na YouTube. Agencja K2 przygotowała również specjalny materiał promocyjny do sieci, dostępny pod linkiem: http://youtu.be/HwGJ5enp_5c?list=UUIMTXiHkou3DJ7ov4SF-wcQ oraz adaptację trailera do TV.
Za koncept działań ambientowych odpowiada agencja K2, zakupem mediów zajął się zespół K2 Media.