Aktualności

25.03.2015

Edwin Zasada wzmacnia dział social w K2 Media

Edwin Zasada dołączył do zespołu agencji K2 Media na stanowisko Social Media Director. Swoimi kompetencjami wesprze Katarzynę Zadworny, która od kilku lat prowadzi dział K2. Edwin odpowiedzialny jest za zarządzanie działem obsługi, budową relacji z klientami oraz zarządzaniem P&L działu. Katarzyna Zadworny skupi się na strategii, narzędziach i rozwoju produktu.

Edwin posiada bogate doświadczenie w dziedzinie social media. Ostatnio pracował w Idea Bank S.A., zarządzając komunikacją marki w mediach społecznościowych. Wcześniej związany był z BrainJuice Group, gdzie jako  Head of Social Media nadzorował działania m.in. dla: Diageo, Telepizza, Multimedia Polska. Karierę rozpoczął w PKT.pl/ClearSense, gdzie powierzono mu wprowadzenie na rynek i zbudowanie usług z zakresu social media.
Prywatnie miłośnik zdrowego trybu życia, zapalony biegacz i laureat konkursu Blog Roku 2014 w kategorii Pasje i Twórczość.
„Edwin to doświadczony specjalista z obszerną wiedzą na temat mediów społecznościowych, pasją tworzenia, czego dowodzą ostatnie sukcesy w ramach Konkursu Blog Roku oraz z ugruntowanym podejściem biznesowym. Wierzymy, że jego rzetelność, zaangażowanie i doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów wzmocnią markę K2 Social”.– komentuje Katarzyna Wiśniewska, Dyrektor Współzarządzająca w K2 Media.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą m.in: BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, Leroy Merlin, LG, L’Oreal, Meritum Bank, Nutricia, PKN Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis.