Aktualności

15.05.2015

9 nagród w konkursie KTR dla projektów K2 i 2 wyróżnienia w konkursie Innovation Awards

Podczas wczorajszej gali największego konkursu kreatywnego w Polsce - KTR przedstawiciele K2 odebrali łącznie 9 nagród.

Projekt dla MSW pt. „Smutny Autobus” otrzymał ZŁOTO w kategorii KAMPANIA i 3 SREBRA w kategoriach: ILUSTRACJA podkategoria ANIMACJE, DIGITAL podkategoria REKLAMA VIRALOWA, FILM  podkategoria REKLAMA SPOŁECZNA NON PROFIT, oraz 2 BRĄZY w kategoriach: ACTIVE ADVERTISING podkategoria BUZZ i DIGITAL podkategoria FILM ONLINE. Case study projektu można obejrzeć pod linkiem: http://www.k2.pl/#!/pl/realizacje/element/smutny-autobus/.

Projekt wielkanocny K2 pt. „Świąteczne kury” uhonorowano 2 BRĄZOWYMI mieczami w kategoriach: DRUK podkategoria REKLAMA PRASOWA i MEDIA podkategoria KREATYWNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH. Case study projektu można obejrzeć pod linkiem: http://www.k2.pl/#!/pl/realizacje/element/wielkanoc/.

Projekt „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie” nagrodzono BRĄZEM w kategorii KAMPANIA. Case study projektu można obejrzeć pod linkiem: http://www.k2.pl/#!/pl/realizacje/element/fox/.

Natomiast podczas gali konkursu Innovation Awards, w którym nagradzane są innowacyjne rozwiązania, które pojawiły się w minionym roku w komunikacji marketingowej wyróżniono projekty dla telewizji FOX pt. „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie” w kategoriach: TOUCHPOINT i INSIGHT.

Case study projektu można obejrzeć pod linkiem: http://www.k2.pl/#!/pl/realizacje/element/fox/.