Aktualności

25.05.2015

ActivLab Sport dołącza do grona klientów K2 Media

Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła współpracę z marką ActivLab Sport, z portfolio REGIS. K2 Media odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii, key visuals, kampanii online oraz akcji niestandardowej.

K2 Media przygotowała niestandardową, wiosenną kampanię wprowadzającą nową linię RUN&BIKE. RUN&BIKE to osiem produktów zapewniających kompleksowe wsparcie przed, podczas i po wysiłku. Idea przewodnia kampanii to: „#TERAZ! To Twój Czas!”. Celem jest zachęta do uprawiania sportu i motywowowanie by nie odkładać treningów na później. W ramach kampanii online został przygotowany niestandardowy spot. Wnętrze jednego z warszawskich tramwajów zmieniono w siłownię, tak aby podróżujący nim pasażerowie nie mogli odkładać swoich postanowień na później i zaczęli ćwiczyć już #TERAZ! Akcji towarzyszył sampling produktów Run&BIKE. Relacja video z tego niecodziennego wydarzenia została wykorzystana do promocji produktu na YouTube (https://www.youtube.com/channel/UCJ6loKe4inNWGwt77OrXrSQ/feed), oraz na Facebook’u.

W ramach współpracy, K2 Media odpowiedzialna jest za komunikację marki w social media oraz planowanie i zakup mediów. Na potrzeby kampanii powstał m.in. Fan Page Run&Bike (www.facebook.com/runnersandcyclist), gdzie można odnaleźć informacje dotyczące asortymentu marki, porady dla sportowców a także wzmianki o aktualnych wydarzeniach, nowościach oraz promocjach. Projekt przewiduje dodatkowo kolejne aktywacje m.in. w różnych kanałach social media. Współpraca pomiędzy markami zaplanowana jest na rok. „Oferta złożona przez zespół K2 Media wyróżniała się z kreatywnym, odważnym i świeżym spojrzeniem na całość kampanii. Fakty te zadecydowały o wygranej K2 Media.” – komentuje Magdalena Nowak, Dyrektor ds. Marketingu firmy REGIS.