Aktualności

12.10.2015

Dwa złota i brąz dla K2 w EFFIE AWARDS!

Podczas gali EFFIE AWARDS, która odbyła się 12 października w Teatrze Wielkim w Warszawie agencja K2 odebrała 3 nagrody – 2 złote statuetki i jedną brązową.

ZŁOTEM wyróżniono projekt „Smutny Autobus” dla COI w kategorii Kampanie dotyczące edukacji społecznej i kampanie CSR. Ten projekt otrzymał również BRĄZ w kategorii Limited budget.
ZŁOTO otrzymał projekt „IKEA METOD - Kuchnia na Twoją miarę” w kategorii Retail.

Effie Awards to nie jest konkurs piękności. To rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową.

Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

Efektywność kampanii mierzona jest oceną i wzajemnym porównaniem wyzwania strategicznego i przyjętych celów kampanii z ideą komunikacyjną i jej rozwinięciem w działania reklamowe versus wdrożona kreacja i osiągnięte dzięki temu efekty.
Effie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.

Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Polska jest obecnie jednym z 40 krajów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs.