Aktualności

10.06.2011

Arek Szulczyński dyrektorem kreatywnym K2.

Arek Szulczyński awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji K2. Odpowiedzialny będzie za nadzór kreatywny nad zespołami Art&Copy i Motion.


Profesjonalnie reklamą zajmuje się ponad 11 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej w K2, z którą jest nierozerwalnie związany od 2002 roku, pierwotnie odpowiadał za całokształt współpracy agencji z grupą kluczowych Klientów, takich jak Coca-Cola Poland oraz Peugeot Polska. Od 2007 roku piastował w K2 stanowisko Innovation Director’a, zajmując się innowacjami, kreacją i edukacją najważniejszych klientów Grupy K2. Autor i współautor konceptów kreatywnych projektów wyróżnianych i nagradzanych na festiwalach Golden Drum, Cresta Awards, London International Advertising Awards, Kreatura, Golden Arrow, Złoty Orzeł, Media Trendy i KTR.   Wieloletni prelegent konferencji branżowych m.in. Forum IAB i IAB Showcase. Juror konkursu KTR w kategoriach Media Interaktywne, Young Clients i Creative Mobile.