Aktualności

25.02.2011

Grupa PZU przedłuża współpracę z K2 i ACR.

W ramach oficjalnego przetargu, rozpisanego w październiku 2010 r. agencja K2 wraz z ACR, będą odpowiedzialne za obsługę Grupy PZU w zakresie strategiczno-kreatywnym i zakupu mediów. Umowę przedłużono na okres 2 lat.

K2 będzie odpowiedzialna za całościową strategię obecności Grupy PZU w Internecie, w ramach której planowane jest prowadzenie działań z zakresu marketingu zintegrowanego, social media oraz stała realizacja obecności w Internecie.

Współpraca Grupy PZU z K2 i ACR trwa od 2009 r. W tym czasie agencja K2 zaprojektowała nowy portal (http://www.pzu.pl/), prowadziła w szerokim zakresie działania social media, m.in. dla programu „Życie na 100%” (http://www.facebook.com/zyciena100procent), przygotowała serwis video prezentujący nową Placówkę PZU (http://zbierajdzwieki.pl/), zrealizowała multimedialne działania  promocyjne z użyciem AR dla Muzeum Nowe Sukiennice, którego mecenasem jest Grupa PZU, a także w niestandardowy sposób wykorzystała serwis YouTube (http://www.youtube.com/atrapy). Przeprowadzone działania zostały docenione i uhonorowane szeregiem nagród.