Aktualności

03.02.2010

K2 dla nowej oferty PZU.

W styczniu tego roku PZU wprowadził do swojej oferty nowy produkt – Plan na Życie – ochronno-inwestycyjne ubezpieczenie na życie, pozwalające Klientom na indywidualny wybór sposobu lokowania środków. K2 stworzyło serwis informacyjny www.plannazycie.pl poświęcony temu produktowi.

Aby przedstawić ubezpieczenia w sposób ciekawy, zrozumiały i zachęcający do kontaktu z Agentem wykorzystano animacje typograficznie, za pomocą których "opowiedziano" o produkcie. Użyty mechanizm odwołuje się do znanych z Internetu, np. z kanału YouTube, narzędzi wyrazu. Przekaz wzmocniono uruchamiając u odbiorców wyobraźnię potrzeb, poprzez zaprezentowanie w wykorzystanych do animacji scenariuszach sytuacji życiowych w których produkt jest szczególnie przydatny.

Produkty finansowo-ubezpieczeniowe są często bardzo skomplikowane (ze względu na swoją złożoność) i przez to trudne w odbiorze dla grupy docelowej. Zdecydowaliśmy się na użycie techniki „kinetic typo”, by w prosty i atrakcyjny sposób przekazać benefity jakie niesie ze sobą PZU Plan na Życie. Zrealizowane przez nas animacje łączą w sobie informacje o ofercie  i symulacje profitów dla konkretnych przedstawicieli targetu, zachowując przy tym dużą łatwość  w odbiorze. – komentuje Łukasz Szczybelski, Senior Creative & Copywriter, K2 Internet S.A.

Odpowiedni dobór środków wyrazu wywołał pozytywne opinie wśród odbiorców i pomógł wzbudzić zainteresowanie ofertą. Tym samym mogę śmiało powiedzieć, że uzyskujemy zamierzony rezultat sprzedażowy – komentuje Dariusz Maciołek, kierownik zespołu interaktywnego Grupy PZU.

Filmy znajdują się już na YT, na profilu Grupy PZU pod adresem: http://www.youtube.com/user/GrupaPZU, a także istnieje możliwość udostępniania animacji/całej strony na Facebooku, Twitterze i Blipie.

Ponadto dla bardziej zaawansowanych odbiorców w serwisie uruchomiono zakładkę „Twoje Fundusze” z bieżącymi notowaniami funduszy inwestycyjnych.

K2 wykonuje obsługę stałą dla Grupy PZU od lipca 2009 r. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych.