Aktualności

11.07.2011

K2 laureatem IAB Creative Showcase.

Agencja K2 została laureatem pierwszej edycji konkursu organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej – IAB Creative Showcase. W konkursie wyróżniono kreację przygotowaną dla marki Cappy. Zwycięski projekt można zobaczyć pod adresem: http://k2new3.devel5.k2.pl/kampaniaCappy/.

Interaktywny banner wspierał wprowadzenie na rynek nowego produktu Cappy Całe Jabłko i miał za zadanie dotrzeć do głównej grupy docelowej – kobiet. Celem kampanii było zaangażowanie konsumentek w kreację - tak aby edukacyjna treść o produkcie i błonniku łączyła się z atrakcyjną formą. Po kliknięciu odpowiednich pól konsumentki mogły uzyskać dokładne wiadomości na temat składu oraz właściwości odżywczych zawartych w Cappy Całe Jabłko. Możliwość sterowania przez odbiorcę przekazem zaowocowała ponad 28 398 900 interakcjami z kreacją.

Do pierwszej edycji konkursu IAB zgłoszono osiemnaście projektów przygotowanych przez czołowe polskie agencje interaktywne: http://iabcreativeshowcase.pl/galeria/nagrodzone/lista/2.