Aktualności

07.12.2012

K2 ponownie dla Bulionetki Domowej Knorr.

Agencja K2 wygrała kolejny przetarg na obsługę Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska).

W akcji wezmą udział kobiety z 7 największych miast Polski. Każda z nich otrzyma produkt oraz materiały edukacyjne na jego temat. Celem akcji jest dotarcie z produktem do wyselekcjonowanej grupy konsumentek.

Działania nawiązywać będą do doświadczeń zebranych podczas ostatniej akcji dla Bulionetki Domowej Knorr, w ramach której, poprzez Ambasadę Trendów K2, produkt docierał do realnych konsumentów. W projekcie wzięło udział 2 500 Ambasadorek. Celem akcji była edukacja na temat produktu, trial oraz rekomendacja w naturalnym otoczeniu Liderki. Wysoki poziom zaangażowania Liderek Opinii w kampanii potwierdziło badanie "Efektywność kampanii rekomendacji“ przeprowadzone przez TNS Polska.
Polecamy case study z tej kampanii: http://youtu.be/ZLTh6vJDDQA?hd=1.

Ambasada Trendów K2 to medium obejmujące prowadzenie kampanii typu trial&seeding oraz badań konsumenckich, w tym dostarczanie klientom konkretnych informacji dotyczących efektywności, m.in. dokładnego zasięgu, trialu produktu i danych typu consumer voice. Projektem zarządza Marta Leszczyńska, bussines development manager K2.