Aktualności

27.02.2013

K2 prowadzi działania digital promujące turniej Coca-Cola Cup 2013

K2 odpowiada za stworzenie strony internetowej – jej warstwę graficzną, architekturę informacji, programowanie, konfigurację bazy danych oraz prace webdeveloperskie. Agencja obsługuje również system rejestracji oraz rozgrywki dla ponad 4000 drużyn i jest suportem technicznym dla organizatora technicznego – firmy Havas Sports&Entertainment.

To już 15 edycja najstarszego i jednego z największych w Polsce turniejów piłkarskich dla młodzieży szkolnej. W tym roku gra toczy się pod hasłem „Bądź aktywny, dołącz do gry!”. Aktywności ruszyły 18 lutego 2013 roku, a zakończą się finałem w czerwcu.

System obsługi rozgrywek Coca-Cola Cup.pl dociera do ponad 6 600 gimnazjów w Polsce. Cała ścieżka rejestracji odbywa się na stronie www programu, gdzie zebrane są wszystkie informacje dotyczące wydarzenia i obsługiwane będą wszystkie rozgrywki. Zwycięzcy tegorocznej edycji Coca-Cola Cup wyjadą na obóz treningowy do legendarnego włoskiego klubu piłkarskiego, Juventus Turyn. Najlepsze polskie drużyny gimnazjalne będą miały okazję doskonalić swoje umiejętności pod okiem trenerów „Starej Damy”, zwiedzić stadion, poznać zawodników Juventusu i spotkać się ze zwycięzcami turnieju Coca-Cola Cup z innych krajów.

Wiele atrakcji czeka również na kibiców. Podczas finałów wojewódzkich i finału krajowego będą mogli odwiedzić Strefy Aktywnego Życia, gdzie przygotowane będą dla nich aktywności i konkursy o charakterze sportowym, a także spotkania z ambasadorami turnieju, Robertem Lewandowskim i Anna Dereszowską oraz ekspertami, którzy udzielą rad dotyczących zdrowego stylu życia.

Agencja K2 pracuje dla marek z portfolio Coca-Cola Poland Services od 2003 roku. W tym czasie wspólnie zrealizowano kilkadziesiąt projektów marketingowych.